Analiza vânzărilor Dacia în primul trimestru, după abrogarea timbrului de mediu. În martie, înmatriculările Logan au căzut cu peste 30%

Dacia a înregistrat o evoluție contrară celei pe care a luat-o piața de autoturisme noi din România, deși luna februarie părea să infirme analizele de până atunci.

 

Trimestrul I din acest an a fost departe de a fi unul ușor de prognozat, din cauza modificărilor esențiale generate de dispariția timbrului de mediu. Astfel, Dacia a înmatriculat un total de 1.557 autoturisme noi în luna martie, cu aproape 20% mai puține decât în martie 2016. Scăderea este una dramatică pentru constructorul de la Mioveni, mai ales în contextul în care piața de mașini noi a avut, pe ansamblu, o creștere de peste două procente. Singura consolare ar putea veni din faptul că principaliul competitor, Skoda, a înregistrat de asemenea o scădere de circa 7 procente.

mai multe, pe profit.ro.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed