Beneficiile extra salariale au deduceri fiscale

 

 

Conform unui studiu realizat recent de Up Romania, o majoritate covarsitoare a angajatilor romani isi doresc ca oferta de beneficii sa cuprinda tichetele de masa. Acestea sunt dorite de 79% dintre romani, alaturi de asigurari medicale, prime de sarbatori si tichete cadou.

 

Pentru angajatori, folosirea tichetelor de masa are mai multe avantaje. In primul rand, statul sprijina o astfel de masura prin deduceri fiscale considerabile, o companie putand economisi pana la aproximativ 40% prin faptul ca tichetele de masa au 0% contributii sociale si patronale. Astfel, un angajator are costuri mult mai mici cu venitul brut la acelasi venit net acordat. Utilizarea tichetelor de masa ca beneficiu extra salarial poate constitui astfel o optiune financiara, dar si umana de recompensare, recunoastere si stimulare a angajatilor care, in mod cert, se va reflecta si in performanta si implicarea acestora.

 

Pentru angajati, tichetele de masa functioneaza ca un beneficiu, dar si ca un stimul. Acestea le cresc puterea de cumparare pentru achizitionare de produse alimentare si le da acces la o retea considerabila de magazine. In plus, salariatii isi pot folosi tichetele de masa pentru a lua pranzul, acestea fiind acceptate de un mare numar de restaurante, dar si companii de catering. In mod obisnuit, posibilitatea de a lua pranzul impreuna sporeste spiritul de echipa si atasament, ceea ce inseamna un colectiv mai unit si mai eficient.

 

Up Romania face parte din Grupul Up, al treilea emitent la nivel international pe piata tichetelor de servicii. Cu o prezenta de peste 14 ani in Romania, compania ofera celor peste 20.000 de societati client diverse instrumente de motivare si recompensare materializate in: tichete pe suport de hartie si carduri de masa Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanta Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru gradinita si tichete de cresa Chèque Bébé.

 

Alaturi de avantajele fiscale oferite, tichetele Up Romania sustin diversificarea pachetului de extra beneficii, stimuleaza, fidelizeaza angajatii si cresc puterea de cumparare pentru 700.000 de beneficiari. Prin produsele sale, dar si prin intelegerea profund umana a nevoilor consumatorilor, Up Romania se dedica misiunii sale de a simplifica viata tuturor celor cu care intra in contact, de-a lungul intregului lant furnizor-client-beneficiar-afiliat.

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed