Carrefour, Cora şi Kaufland, cercetați pentru trucarea promoțiilor

Dacă faptele se probează, supermarketurile riscă amenzi între 2 şi 4% din cifra de afaceri. Bogdan Chiriţoiu, şeful Consiliului Concurenţei: „Dacă se constată încălcarea legii, evident, sancţiunile vor fi mari“.

 

„Suspiciunea noastră este că, în cazul promoţiilor, modul cum acestea se organizau face să fie redusă concurenţa. Pe de o parte, se încearcă obţinerea de exclusivităţi în cazul promoţiilor: când ai o promoţie în magazin să nu aibă şi alţii, ceea ce înseamnă că preţul nu poate să scadă în egală măsură în alte magazine. Pe de altă parte, se pun anumite limite: cât de mult pot să scadă preţurile în cadrul promoţiilor. E o investigaţie în derulare care se va finaliza, cred, la sfârşitul acestui an. Dacă se constată încălcarea legii, evident, sancţiunile vor fi mari, pentru că sunt companii foarte mari. Nivelul de plecare este de gravitate medie, ceea ce înseamnă între 2 şi 4 % din cifra de afaceri“, a declarat pentru zf.ro Bogdan Chiriţoiu.

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed