Companiile media au început să revină pe profit

Pro TV ramane lider detasat pe piata, cu afaceri in crestere, mai mari decat toate celelalte principale companii radio-TV luate la un loc, in timp ce Antena TV Group, Romania TV, B1 TV, Europa FM sau Gazeta Sporturilor se numara printre institutiile media care au revenit pe profit.

 

Pro TV SRL, compania care opereaza Pro TV, Acasa, alte posturi si publicatii online, si-a intarit substantial atat cifra de afaceri, cat si profitul net, comparativ cu anul precedent. Potrivit celui mai nou raport Media Fact Book, publicat miercuri, Pro TV atrage aproape 49% din piata de publicitate TV, veniturile sale fiind completate si cu bani primiti de la cablisti pentru retransmisia canalelor sale.

 

Antena TV Group, companie ce reuneste toate posturile TV ale trustului Intact, cu exceptia Antena 3, a avut o cifra de afaceri in crestere fata de 2015 si a revenit pe profit, dupa ce, in anul precedent, inregistrase o pierdere neta pusa atunci de reprezentantii companiei pe seama „provizioanelor pentru creante vechi”. Antena 3 a ramas pe profit, dar a inregistrat o scadere atat a profitului, cat si a cifrei de afaceri comparativ cu 2015. Compania ce opereaza Radio Zu s-a mentinut la un nivel similar cu 2015.

 

Dogan Media International (Kanal D) si-a dublat profitul net, in timp ce Prima Broadcasting Group (Prima TV) a ramas pe pierdere.

 

Alte doua posturi de stiri – Romania TV si B1 TV – au trecut pe profit in 2016, dupa ce incheiasera anul 2015 pe pierdere. Cu un an in urma, compania care opera efectiv postul Romania TV, RTV Satellite Net, raporta un profit de 3,7 milioane de euro la o cifra de afaceri de 4,7 milioane in 2015 (!!), insa acum profitul este de doar 3.600 de euro la o cifra de afaceri de 2,2 milioane de euro.

 

Realitatea Media, aflata in insolventa, a ramas pe pierdere.

 

Companiile care opereaza Europa FM, Gazeta Sporturilor au trecut pe profit. Gazeta Sporturilor, publicatie care s-a remarcat anul trecut printr-un val de investigatii in domeniul medical si in legatura cu tragedia Colectiv, a avut insa afaceri mai mici decat in 2015.

 

Ringier Romania (care opereaza doar o parte dintre operatiunile grupului Ringier in Romania), Adevarul Holding (Adevarul), Burda Romania, Editura Evenimentul si Capital (EvZ) si Mediafax au ramas pe pierdere anul trecut. Pierderea neta raportata de Mediafax SA se ridica la aproape 17 milioane de euro.

 

Citește mai departe pe HOTNEWS.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed