DIGI vrea să se listeze la BVB

Potrivit companiei, IPO va cuprinde o ofertă de acţiuni ordinare clasa B provenind de la acţionarii existenţi, iar societatea nu va obţine nicio parte din sumele rezultate de pe urma vânzării acţiunilor oferite.

‘Societatea a emis, de asemenea, acţiuni ordinare de clasa A, dar care nu fac parte din Ofertă şi care nu vor fi admise la tranzacţionare. Fiecare Acţiune de clasa B conferă un drept de vot şi fiecare acţiune de clasa A conferă 10 drepturi de vot. Acţiunile de clasa B conferă aceleaşi drepturi la dividende ca şi acţiunile de clasa A. Oferta propusă, în cazul în care va avea loc, va consta dintr-o ofertă: (i) adresată publicului în România, şi (ii) anumitor investitori instituţionali şi profesional şi admiterea Acţiunilor Oferite la tranzacţionare pe Piaţa Reglementată la vedere a Bursei de Valori Bucureşti’, se menţionează în comunicatul citat.

Digi Communications subliniază faptul că intenţionează să listeze cel puţin 25% din capitalul social subscris al societăţii, ‘presupunând că are loc exercitarea opţiunii de supra-alocare a 10% din acţiuni, imediat după Admitere Citigroup şi Deutsche Bank acţionează în calitate de Coordonatori Globali Comuni şi împreună cu BT Capital Partners S.A., BRD – Groupe Societe Generale S.A., Societe Generale S.A., Raiffeisen Bank S.A. şi Wood & Company Financial Services, a.s. în calitate de Deţinători Comuni ai Registrului de Subscrieri’.

Admiterea la tranzacţionare a acţiunilor Digi Communications este estimată pentru luna mai 2017.

Digi Communications are în portofoliu cinci servicii de bază: televiziune prin cablu, internet şi date fixe, servicii de telecomunicaţii mobile, telefonie fixă şi televiziune prin satelit de tip direct to home (DTH). De asemenea, compania oferă servicii de telecomunicaţii mobile ca MVNO (operator mobil virtual) comunităţilor mari de români din Spania şi Italia.

Reţelele fixe de fibră optică Digi în România şi Ungaria acoperă aproximativ 62%, respectiv 24% dintre gospodăriile acestor ţări. Totodată, serviciile de telecomunicaţii mobile 3G şi 4G din România acoperă aproximativ 98%, respectiv 37% din procentajul populaţiei, în timp ce serviciile de televiziune cu plată au o pondere de aproximativ 49% din piaţa locală.

În 2016, Digi a generat venituri de 842,8 milioane de euro, iar EBITDA ajustat şi marja EBITDA ajustată s-au ridicat la 263,3 milioane de euro, respectiv 31,2%, reprezentând o rată de creştere anuală compusă (RCAC) de 8%, din 2014 până în 2016.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed