eMAG scoate din platformă partenerii cu reputaţie proastă

eMAG a lansat programul „Deschide România” şi oferă micilor producători locali oportunitatea de a accesa cel mai mare canal românesc de vânzare online, prin listarea produselor în platforma eMAG Marketplace. De program vor beneficia aproximativ 400 de producători locali în primul an, iar investiţia iniţială va ajunge la peste 1 milion de lei, scrie capital.ro.

 

“Am avut peste zece de selleri în trecut care au avut o reputaţie proastă, au livrat un serviciu slab. Primul lucru pe care îl facem este să le explicăm că reclamaţiile trebuie rezolvate în favoarea clientului, trebuie să îi faci returul la timp etc. Ne uitam unde a greşit, îi explicăm, îi arătăm cartonaşul galben, dacă în continuare face cu rea credinţă acelaşi lucru este scos din platformă.  Se mai întâmplă. Noi plecăm de la ideea că oamenii sunt buni şi vor să facă bine”, a declarat Stanciu.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed