LEGO prevede Sarbatori nu tocmai fericite pentru copii din cauza Star Wars

Reprezentantii LEGO au anuntat ca nu vor putea sa livreze comenzile primite din toata Europa, speciale pentru 25 decembrie, din cauza cererilor prea mari, fapt ce va insemna ca dulapurile magazinelor vor fi goale in sectiunea Star Wars: “Cand vom primi comenzi, ne va fi foarte, foarte greu sa le si livram in Europa, in magazinele de acolo. Iar asta este pentru ca nimeni nu a anticipat ca vanzarile la LEGO Star Wars vor fi atat de ridicat in 2015”, a declarat pentru AFP ofiterul de presa LEGO, Roar Rude Trangbaek.

 

Interesant este faptul ca 60% din veniturile LEGO provin din vanzarile si livrarile in magazine din perioada sarbatorilor: “Nu putem garanta ca parintii pot intra in orice magazine care vinde seturi LEGO si vor gasi exact ce produs au ei in minte. S-ar putea sa fie nevoiti sa caute in mai multe magazine, dar poate nici chiar atunci nu vor gasi”, a adaugat Trangbaek.

 

Iar daca la inceput multi au crezut ca este doar o strategie de marketing aceasta, rezultatele au aratat ca cei de la LEGO nu ar avea de ce sa se planga consumatorilor. In septembrie, in ultimul studiu realizat, LEGO a aparut cu o crestere de 23% fata de anul trecut, reusind sa depaseasca doua dintre brand-urile rivale: Mattel si Hasbro. Cea dintai produce Barbie, iar cea de-a doua a devenit cunoscuta datorita liniei de Transformers, apreciata de copiii din intreaga lume. LEGO este, se pare, cea mai profitabila afacere dintre cele trei, avand cele mai bune cifre din ultimii 70 de ani in privinta vanzarilor.

 

Star Wars este achizitionat, in principiu, nu de copii, ci de parintii care au crescut cu personajele deja cunoscute, astfel ca vestea s-ar putea sa ii afecteze mai degraba pe ei decat pe piticitii carora nu le este inca familiara actiunea din Star Wars.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed