Marele lanț de magazine care oferă peste 51% produse din România

”Am urmat întotdeauna o politică de achiziţii axată pe sortiment local, astfel că reuşim să oferim în reţea peste 51% produse din România. Suntem în permanenţă interesaţi să extindem colaborările cu producătorii autohtoni de legume şi fructe”, spune Ionuţ Parfente, director Achiziţii Legume Fructe, Kaufland România.

 

Potrivit acestuia, compania a demarat şi programe prin care ajută producătorii români să se dezvolte, cum este şi programul GLOBALG.A.P sau târgurile de bunătăţi româneşti, care se organizează gratuit în parcări.

 

Anul trecut, Kaufland România a raportat o cifră de afaceri de 9,691 miliarde lei (2,134 miliarde euro) şi şi-a menţinut locul întâi pe piaţa de retail din România.

 

Astfel, în 2016, contribuţia Kaufland la bugetul de stat al României a fost de peste 640  milioane lei (peste 140 milioane euro), reiese dintr-un comunicat de presă. Kaufland România are în prezent o reţea locală de 115 hipermarket-uri şi a încheiat anul 2016 cu un număr de 112 magazine.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed