Maşina care costă ZERO lei dacă Guvernul se ţine de promisiune

Autonomia în cel mai economic mod de condus e de 120 de km/h, adică în mod ideal. La fel cum sunt raportate şi consumurile ireale ale maşinilor cu motor cu ardere. Altfel, cel mai probabil e să mergeţi maximum 64 de km cu ea cu un plin de curent. Oricum e sufficient pentru oraş.

 

La 450 de kg greutate, prinde 37 de km/h, de aproape două ori mai puţin decât Twizy. Producţia începe anul acesta în China şi maşina e bună de drum şi în Europa cu toate normele la zi. Versiunile full au aer condiţionat, Bluetooth şi USB.

 

Există însă o problemă. Că maşina asta ar putea avea în nomenclator soarta lui Twizy, care din maşină s-a transformat în cvadriciclu. Astfel, cu voucherele de anul trecut, cumulabile cu tichetele Rabla, românii şi-ar fi putut cumpăra un Twizy cu 500 de euro. Valoarea maşinii era 6.500 de euro, voucher-ul „electric” – 4500 de euro, iar tichetul Rabla – 1.500 de euro.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed