McDonald’s îşi face televiziune

Restaurantele unde va fi disponibil serviciul de televiziune vor avea monitoare mari, care vor fi în aria vizuală a 70% dintre locurile din restaurant. Programele vor fi adaptate la specificul zonei şi vor include ştiri şi producţii de divertisment, printre care avanpremiere la filme, albume sau emisiuni TV.

 

“N-au nici o şansă să scape, când îşi aşteaptă hamburgerul” a spus Allen Adamson, specialist la o companie de branding. Presa mai spune că, în ultimii ani, marketingul este din ce în ce mai prezent în spaţiile unde consumatorii nu au cum să ignore mesajele, cum ar fi benzinării, lifturi, sau chiar banchetele din spate ale taxiurilor.

 

Serviciul TV va fi disponibil în curând în 800 de restaurante din zonele de sud şi centru ale Californiei. Va distribui conţinut de la producătorii seriilor „Survivor” şi „The Apprentice”, Mark Burnett, dar şi de la BBC America şi KABC-TV Eyewitness News. În fiecare oră de program, opt minute vor fi de publicitate, dar McDonald’s va păstra pentru ea doar un minut şi jumătate.

 

Aşteptările sunt mari: audienţele estimate sunt de 18-20 de milioane de oameni, lunar, la nivel regional, lucru care ar putea aduce venituri foarte mari din publicitate.

Sursa foto: brandchannel.com

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed