McDONALD’s lansează produse SĂNĂTOASE. Acestea au fost deja testate de clienți

Vânzările se desfăşoară în perioada 4 octombrie-21 noiembrie, pentru a se analiza capacitatea de vânzare a noului produs fast-food, conform BBC.

 

„Primele rezultate sunt foarte promiţătoare. În acest moment cel puţin, observăm că noul McVegan ar putea fi vândut la nivel naţional „, a spus purtătorul de cuvânt al companiei, Heli Ryhanen.

 

În Finlanda, mai puţin de 1% din populaţie se identifică ca fiind vegane, potrivit unui sondaj din 2009. Chiar şi aşa, datele arată că în Finlanda se consumă mai puţină carne decât în SUA sau în alte multe ţări din Europa.

 

Doamna Ryhanen consideră că McVegan este „următorul pas” pentru meniul său local, după ce burgerii de legume au fost adăugaţi în 2012.

 

Compania a dezvoltat patch-ul de soia în Finlanda, având în vedere gusturile finlandeze, a spus ea.

 

McDonald’s are 64 de magazine în Finlanda, un număr relativ mic care uşurează abilitatea de a introduce noi produse. Magazinele din Tampere au fost folosite pentru a testa produsele noi din meniu.

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed