O mare companie din România a mărit salariile, iar acum angajează masiv

Potrivit datelor companiei,  începând cu 15 martie până în luna octombrie, anul acesta, „Caravana de joburi Lidl” se va opri în parcările a 88 de magazine ale retailerului din 39 de judeţe. Punctul de pornire este Capitala, unde ”job bus-ul” va staţiona în parcarea a 14 magazine în zile diferite, pe parcursul lunilor martie şi aprilie.

 

Cei  interesaţi de o carieră în acest domeniu îşi pot depune CV-ul în cadrul Caravanei. Mai mult, aceştia pot afla informaţii despre ce înseamnă să lucrezi în cadrul companiei. Printre beneficiile oferite, compania aminteşte: cursuri, programe şi traininguri de dezvoltare profesională şi personală, asigurare medicală gratuită, tichete de masă, vouchere, tichete cadou, abonament la sală etc.

 

Caravana va porni pe 15 martie de la magazinul Lidl de pe Bulevardul Timişoara din Capitală şi va ajunge la alte 13 magazine din Bucureşti. În aprilie, caravana va fi prezentă în Ilfov şi Călăraşi. În mai, ”job bus-ul” va vizita judeţele Constanţa, Tulcea, Ialomiţa, Galaţi, Vrancea, Vaslui, Bacău, Neamţ, Iaşi şi Botoşani.

 

Spre finele anului trecut, compania a anunţat că, potrivit noii grile, salariul unui vânzător şi al unui lucrător în depozitele companiei, în România, poate ajunge până la 2.999 de lei brut, cu tichete de masă incluse. Totodată, fiecare angajat al companiei cu normă întreagă câştigă peste 2199 de lei brut, sumă ce include valoarea bonurilor de masă. În plus, compania are un sistem de salarizare în trepte, astfel că în primii trei ani de activitate în companie salariul creşte automat în fiecare an.

 

„Anul acesta avem disponibile peste 500 de locuri de muncă”, a afirmat Mihaela Anca, Manager al Departamentului de Resurse Umane Lidl România.

 

”În 2016, an în care am aniversat cinci ani de activitate în România, am atins pragul de 200 de magazine, iar în anul financiar 2015 am depăşit un miliard de euro cifră de afaceri. Anul financiar pentru noi se încheie în februarie, însă rezultatele înregistrate în 2016 ne încurajează să credem că vom menţine acest trend pozitiv în preferinţele consumatorilor din România şi în 2017”, spunea şi Frank Wagner, preşedintele Consiliului de Conducere Lidl România.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed