Orange a pierdut aproape 170.000 de clienţi în decurs de trei luni

0

La 31 martie 2016, Orange România avea 10.009.000 clienţi din care 48,2% abonaţi şi 51,8% utilizatori ai serviciilor PrePay. Comparativ cu anul trecut, numărul clienţilor Orange România s-a redus, în condiţiile în care rezultatele financiare pe 2015 indicau 10,177 milioane de clienţi.

Serviciul Orange TV a înregistrat 294.000 de abonaţi, cu o creştere de 54,5% comparativ cu perioada similară a anului trecut, iar la Orange TV Go numărul de descărcări şi actualizări ale aplicaţiei a ajuns 1,8 milioane, în creştere cu 11% faţă de sfârşitul lui 2015.

În trimestrul întâi din 2016, traficul de internet pe mobil s-a dublat faţă de primul trimestru al lui 2015, iar traficul de date 4G a crescut de 4 ori, evoluţie susţinută şi de vânzările de 2 ori mai mari de tablete comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Peste 60% dintre clienţi au optat acum pentru o tabletă 4G.

‘În primul trimestru al acestui an, s-au vândut cu 30% mai multe smartphone-uri decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, ceea ce înseamnă că ponderea clienţilor care preferă să achiziţioneze telefoane inteligente a crescut de la jumătate, la peste 75% în 2016. În ceea ce priveşte ponderea telefoanelor 4G în totalul smartphone-urilor vândute, la sfârşit de Q1 2016, 75% erau dispozitive compatibile 4G, faţă de Q1 2015 când ponderea telefoanelor 4G era de 50%’, precizează compania.

În prezent, reţeaua Orange oferă acces la internet mobil la viteze 4G pentru 72,1% din populaţia totală şi 96,2% din populaţia urbană a României. Acoperirea 4G+ este în continuă creştere, cu 13 oraşe în prezent.

‘Rezultatele din primul trimestru al anului 2016 continuă performanţa susţinută pe care am avut-o în ultimii ani, prin investiţii eficiente, servicii inovatoare şi, în acelaşi timp, prin atenţia concentrată asupra aşteptărilor clienţilor, într-o perioadă în care evoluţia digitală a venit cu oportunităţile şi cu provocările ei. Prin toate acestea, am urmărit să oferim calitate de top în piaţă pentru serviciile de telecomunicaţii mobile, calitate pe care clienţii o vor regăsi în curând şi în toată suita de servicii pentru acasă, precum serviciile de internet fix şi televiziune prin cablu’, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România. AGERPRES