Orange schimbă abonamentele

0

Astfel, din 14 septembrie, clienţii Orange vor avea la dispoziţie o gamă simplificată de abonamente de voce şi internet, acestea înlocuind abonamentele Cangur, Panteră şi Colibri, respectiv abonamentele de bază Orange Me, dedicate serviciilor de voce, şi Orange Net, pentru internet, care pot fi combinate în pachetele Orange Share şi Orange Family.

Compania introduce, tot din 14 septembrie, Orange Pro, abonamente individuale dedicate micilor întreprinzători. În plus, companiile mici şi mijlocii ce aleg abonamentele Orange Pro beneficiază de ofertele Orange Share şi Orange Family.

La achiziţionarea oricărui smartphone 4G clienţii vor primi cadou o baterie externă Power Up, pe care, atunci când se descarcă, o vor putea înlocui oricând cu o baterie plină la orice magazin Orange.

De asemenea, din 14 septembrie, compania va oferi clienţilor serviciul apel 4G, prin tehnologia VoLTE, iar din 2 noiembrie apel Wi-Fi utilizând tehnologia VoWiFi.

Potrivit reprezentanţilor Orange, compania are în prezent 1,1 milioane de telefoane conectate 4G.

Jean-François Fallacher a precizat că Orange România va investi 500 de milioane de euro în reţea în următorii cinci ani.

Conform oficialilor companiei, complexitatea lucrărilor realizate în ultimii doi ani a fost echivalentă cu cea din cei cinci ani anteriori şi a inclus programe de modernizare a echipamentelor în zonele urbane, precum şi de densificare şi optimizare a reţelei în toate judeţele ţării. Până în prezent, clienţii din 27 de judeţe ale ţării şi din Bucureşti se pot bucura de o acoperire şi o experienţă a serviciilor îmbunătăţite. În Capitală, Orange are acum o reţea mai densă cu 50% pentru o acoperire 2G, 3G şi 4G superioară şi viteze de transfer mai mari. Acoperirea 4G în interiorul clădirilor a crescut cu 20%.

De asemenea, ca urmare a creşterii de 6 ori în ultimul an a traficului de internet 4G la metrou în reţeaua Orange, acoperirea 4G a fost îmbunătăţită pe toate liniile. Serviciile Orange 4G sunt disponibile prin cea mai extinsă reţea 4G din România, care acoperă în prezent 96% din populaţia urbană şi 70% din cea naţională, respectiv aproximativ 4.200 de localităţi.

‘Strategia noastră este construită în jurul clienţilor, cărora le facem o promisiune fermă. Prin noua noastră expresie de brand, prin noul portofoliu de abonamente, prin serviciile inovatoare, prin internetul de mare viteză şi acoperirea în care investim continuu, ambiţia noastră este de a le oferi clienţilor soluţii performante pentru a fi conectaţi cu ceea ce e important în vieţile lor, de la familie până la viaţa profesională. Aceştia vor descoperi la Orange ultimele tendinţe şi inovaţii digitale, răspunsul la aşteptările lor şi o experienţă de calitate’, a declarat Jean-Francois Fallacher, Chief Executive Officer Orange România.