Piedestalul pe care a fost pus Google se crapă sub propria greutate

Acţiunile Alphabet, părintele Google, au scăzut după ce rezultatele din T2 arată un trend îngrijorător: costurile companiei cresc, în condiţiile în care se luptă să extindă business-ul de advertising al Google, scrie Bloomberg. Compania a raportat vânzări de 20,92 miliarde de euro, în linie cu estimările analiştilor, dar sub o serie de prognoze foarte optimiste.

 

Estimările variau de la 20,55 miiarde de dolari până la 21,61 miliarde de dolari, potrivit datelor Bloomberg. De asemenea, profitul a fost lovit puternic de amenda record dată de autoritatea UE antitrust.

 

Divizia principală a Google a generat venituri de 22,67 miliarde de dolari în ultima peiroadă, dar 22% a fost plătit partenerilor ca un cost de achiziţie de trafic, cunoscut drept TAC. Cu un an înainte, TAC a reprezentat 21% din veniturile Google.

 

Cea mai mare parte a veniturilor companiei prin din reclamele din search, spoturile de advertising de pe YouTube şi campaniile de marketing automatizat, numite campanii de programmatic.

 

Compania trebuie să împartă un procent mai mare acum din banii proveniţi din reclame decât trebuia să împartă cu veniturile provenite din paid search.

 

Acţiunile Alphabet au scăzut cu 3,5%, închizând cu 998,31 dolari în New York. Acţiunile Alphabet au urcat până acum anul acesta cu 26%, ceea ce a ridicat foarte mult stacheta pentru rezultatele trimestriale ale grupului.

 

Business-ul principal de advertising al Google a înregistrat o creştere de aproximativ 18%. ”Oamenii se aşteptau la o creştere de 20%, aşa că au fost un pic dezamăgiţi”, a spus Ron Josey, analist la JMP Securities.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed