Povestea tinerilor care au plecat la cumpărături şi s-au întors cu o idee de afacere de pe urma căreia câştigă 30 de milioane de dolari

0

La jumătatea lunii martie, ei au anunţat atragerea unei investiţii de 10 milioane de dolari din partea FirstMark Capital, fond care a investit şi în Airbnb. În ultimii 3 ani, Brooklinen a generat venituri de peste 30 de milioane de dolari.

 
Celor doi soţi le-a venit ideea afacerii după ce au încercat să cumpere un aşternut pe care îl remarcaseră într-o cameră de hotel. Acesta costa însă 800 de dolari, mult peste bugetul lor; căutând alternative, au descoperit diverse forumuri pe care oamenii se plângeau din aceleaşi motive.

„Ne-am dat seama că oamenii nu aveau decât 2 variante: produse foarte scumpe şi de calitate sau unele foarte proaste şi ieftine”, povesteşte Rich Fulop, care este şi CEO-ul companiei. Aşa că s-au apucat să cumpere propriile lor materiale şi să realizeze designuri care să-i atragă pe mileniali.

 

Citiţi articolul integral pe www.businessmagazin.ro