Premieră în România: O bancă schimbă bani la cursul BNR, în fiecare zi la prânz

0

În funcţie de tipul de cont la care clientul se încadrează în baza vârstei şi a veniturilor (condiţionarea minimă este de 700 de lei rulaj lunar), beneficiile se extind la comisioane zero la ATM-urile oricărei bănci din străinătate, carduri gold sau platinum şi surplus de 0,15% la dobânda de la depozitele la termen în lei şi valută.

 

Noua ofertă lansată de UniCredit Bank vine în întâmpinarea nevoilor financiare ale tuturor categoriilor de clienţi prin cele 6 oferte tranzacţionale GeniusCont: Junior, iCont, Clasic, Pensionar, Gold sau Platinum. Clienţii sunt împărţiţi pe categorii de vârstă, de la tineri sub 18 ani (care pot beneficia de un cont curent şi un card de debit aferent cu comisioane zero, fără condiţionarea virării unor venituri), la 18-24 de ani (cu minimum 700 de lei rulaj), până la categorii care câştigă de la 1.000 la 7.000 de euro pe lună, sau chiar la pensionare, când veniturile scad.

Astfel, toți clienții GeniusCont UniCredit vor beneficia de comisioane 0 pentru administrarea lunară a contului curent, încasări în cont, utilizarea Mobile Banking și Online Banking, retragerea de numerar de la orice ATM din România și pentru plățile electronice în lei realizate către orice bancă din România. „Mai mult decât atât, noile oferte tranzacţionale GeniusCont includ beneficii unice în România: ″Happy Hour Exchange Rate″, care le oferă clienților posibilitatea de a realiza o operațiune de schimb valutar pe zi, la curs BNR, de luni până vineri, în intervalul orar dedicat, în sumă maximă de 1.000 de euro per tranzacţie, și ″Bani înapoi lunar pentru plata a minim 3 facturi de utilităţi″ prin Online Banking, Mobile Banking sau Debit Direct, prin care clienţii sunt recompensaţi cu 3 lei dacă achită minim 3 facturi de utilităţi într-o lună”, spun reprezentanţii băncii.

 

Două beneficii unice pe piața din România au fost introduse prin acest tip de cont: schimb valutar la cursul BNR şi bani înapoi la plata facturilor de utilităţi realizate prin Mobile Banking, Online Banking sau Debit Direct. „Am creat această ofertă de produs pornind de la o analiză și o segmentare atentă a pieței din România deoarece ne dorim să răspundem cât mai bine nevoilor clienților noștri și să inovăm constant, astfel încât interacțiunea lor cu banca să fie cât mai ușoară. Fie că sunt la început de drum, fie că sunt în punctul culminant al carierei sau că se află la pensie, cei care optează pentru una dintre ofertele tranzacţionale GeniusCont vor putea primi beneficii financiare, parte dintre ele unice pe piața din România, care răspund perfect nevoilor lor actuale. Ne menținem astfel promisiunea strategică de a dezvolta constant produsele și serviciile noastre astfel încât UniCredit să devină un jucător de top pe piața de retail din România”, a declarat Sorin Drăgulin, Director Produse şi Segmente Retail în cadrul UniCredit Bank.

 

Directorul Unicredit subliniază că toţi cei aproximativ un milion de clienţi pe care banca îi are în vedere anul acesta vor trece în perioada următoare la GeniusCont. Schimbarea conturilor se încadrează într-o politică mai amplă a băncii către digitalizare, în dorinţa de a fi cu un pas înaintea pieţei, mai ales ţinând cont de faptul că în viitor relaţia cu clientul va fi o adevărată provocare pentru bancă, mai ales în contextul apariţiei Google Wallet şi Apple Pay.