Primul Ghid de criza pentru firmele romanesti

0

“Ghid de criza pentru firmele romanesti” este primul produs editorial din Romania care ofera solutii practice si instrumente de analiza pentru antreprenorii care se confrunta cu efectele nedorite ale crizei economice.

Cartea se constituie drept un ghid aplicativ pas cu pas pentru afacerile care cauta solutii de supravietuire si crestere in aceasta perioada. Produsul invita cititorii sa isi auto-analizeze business-ul si sa isi dezvolte strategia de criza in paralel cu parcurgerea cartii.

“Ghid de criza pentru firmele romanesti” include patru mari capitole, avand in prim plan noile modele de business, instrumentele de analiza a afacerilor pe timp de criza, directiile de actiune recomandate, respectiv procesul de obtinere a finantarilor.

Primul capitol abordeaza noile modele de business bazate pe economisire si impulsionate de cresterea implicarii fondurilor publice in economie.

A doua sectiune ofera antreprenorilor instrumente pentru a-si diagnostica afacerea, incluzand analiza gradului de impact al crizei asupra pietelor pe care actioneaza compania, pozitia concurentiala, capacitatea financiara si situatiile strategice ale companiei.

Cel de al treilea capitol prezinta directii de actiune testate pentru actualul context, pornind de la tactici de reducere a costurilor, crestere a cotei de piata si imbunatatire a managementului lichiditatii. Autorii pun accent in acest capitol pe strategiile de intarire organizationala si de redefinire a afacerii prin parteneriate, fuziuni si achizitii.

Sectiunea finala a produsului trateaza criteriile de eligibilitate si procesul de evaluare a sanselor business-ului pentru obtinerea unei finantari. Informatii utile sunt oferite despre oportunitatile de cofinantare a proiectelor, recomandandu-se fundamentarea solida a planurilor de afacere si dezvoltare in aceasta perioada.

Incepand cu 13 mai, “Ghid de criza pentru firmele romanesti” poate fi cumparat de la punctele de difuzare a presei la pretul de 9.9 RON, numai impreuna cu cotidianul de afaceri Business Standard.

“Ghid de criza pentru firmele romanesti” este un proiect Euroaptitudini, Asociatia Oamenilor de Afaceri din Romania (AOAR) si Business Standard.