Tudose: Nu avem autostrăzi pentru că „nu poți să le iei șpagă la băieții ăia”

„Am avut proiect de lege de şosea rapidă Galaţi-Brăila-Slobozia-Bucureşti. E o soluţie foarte simplă Galaţi-Brăila-Slobozia-Drajna, ca să te legi de Bucureşti”, a declarat Tudose la acea vreme, potrivit clipului difuzat de Adevarul.ro.

 

„Și atunci vorbeşti de industrie, că poţi să cari legume şi ce mai vrei, fără să le faci borş până la Bucureşti, că dai prin toate gropile şi iese bulion deja. Concesionează drumul. Și atunci în loc să pun 10.000 de frâne prin toate satele şi să merg cu 50 km/h şi să fac patru ore, să-mi borşească legumele, poate dă omul, nu ştiu, 5 lei la intrarea pe autostradă”, a menţionat actualul premier desemnat.

 

Întrebat dacă sunt investitori dispuşi să finanţeze o astfel de iniţiativă, Tudose a răspuns: „Dumnezeule mare, cu cârdul!”

 

Și atunci de ce nu se bagă? – a întrebat realizatorul emiriunii.

„Păi fiindcă nu poţi să le iei şpagă la băieţii ăia. De asta. Nu poţi să le ceri şpagă, nu? Ăla nu-ţi dă şpagă. Vine chinezul să dea şpagă? Nu”, a spus Tudose.

 

El a făcut referire şi la un proiect local, despre care a spus că nu a mai fost dus la bun sfârşit după ce s-a schimbat guvernarea.

 

„De asta nu s-a făcut nici podul atunci, nu? Am plecat de la guvernare, lăsasem proiectul gata, ţineţi minte, sunteţi brăilean. Veniseră chinezii cu excavatorul, se uitau cu luminiţe, dar au venit băieţii ăştialalţi… s-a închis Centura Bucureşti, la fel… „, a explicat Tudose.

 

„Am fost în China, în calitate de preşedinte al Comisiei Economice, la invitaţia Guvernului chinez, cu o delegaţie. Oamenii aceia s-au uitat în ochii noştri şi ne-au spus că ei sunt în stare să facă, pe banii lor, 2.000 km de autostradă pe an. Nu ne-am mişcat de pe scaune. Am zis că poate e o greşeală de traducere, i-am rugat să scrie, cu cifre – 2.000 de kilometri pe an pe banii lor. De ce nu-i lăsăm? Pentru că nu mai pot să lucreze firmele care trebuie la autostradă. De-aia”, a adăugat actualul premier.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed