Veste de ultima oră despre Telekom România

Telekom România Communications, fostul Romtelecom, nu a reuşit să îşi majoreze numărul de clienţi pe piaţa de internet fix, aflată în creştere, înregistrând scăderi ale numărului de contracte atât în raport cu primul trimestru al anului precedent, cât şi cu trimestrul 4 din 2014, conform datelor publicate de acţionarul majoritar Deutsche Telekom.

La finele primului trimestru din acest an Telekom avea 1,192 milioane de clienţi (contracte) pentru serviciile de internet fix, în scădere cu 0,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când compania avea 1,2 milioane de contracte. La finele anului trecut compania a raportat 1,199 milioane de contracte la internet fix, ceea ce înseamnă că operatorul a pierdut aproximativ 7.000 de contracte. Serviciile de internet fix par a deveni o problemă pe termen lung în principal pentru echipa germanului Mathias Hanel, directorul comercial pe segmentul consumer al grupului, în condiţiile în care aceasta este o piaţă aflată per total în creştere. În primul trimestru din acest an rivalul UPC a afişat o creştere de 12,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent a numărului de abonamente la net fix. Piaţa de servicii de internet este una cu o concurenţă dură în România, atât la nivel de preţ cât şi la nivel de tehnologii, infrastructură şi viteze, care este dominată de compania de cablu RCS&RDS.

 

mai multe, pe zf.ro

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed