1.000 de km. de autostradă, un vis de neatins în 2021

România are toate șansele să termine anul 2021 fără să atingă borna de 1.000 de kilometri de autostradă. În prezent, sunt dați în folosință 912 kilometri iar pentru acest an Asociația Pro Infrastructură estimează că vor mai fi gata alți 35 kilometri. ”Șanse reale de a fi deschise traficului le au loturile Albă Iulia-Aiud (24,25 km din A10, posibil în august dar probabil abia în toamnă), cioturile rămase de 2,2 km de la Alba Iulia Nord și de 4 km. la sud de Aiud (tot A10) și Ungheni-Târgu Mureș (4,5 km parte din A3). Atât. 35 de km de autostradă”, susțin cei la asociația amintită.

 

Deputată AUR, răspuns pentru un bărbat care îi cerea să intre cu mitraliera în Parlament: Ideea nu e rea

 

Și totuși există speranțe că vom avea alți 21,35 kilometri însă de șosea expres. ”Teoretic, într-un scenariu foarte optimist cu autorități care se autodepășesc și un constructor la fel de motivat că pe A7 la Bacău, la finalul lui 2021 am putea circula pe Drumul Expres DX12 Piatra Olt-Valea Mare, adică pe 21,35 km de drum expres care funcționează că o centură a Slatinei. Total? 52,35 de kilometri de drumuri de „mare viteză” și de mare siguranță.

Asociația Pro Infrastructură spune că prima bucată din Sibiu-Pitești, cea de la Sibiu la Boița, va fi gata în 2023. Primele inaugurări pe A0, centura Capitalei vor fi probabil tot în 2023. Deocamdată încep lucrările pe (aproape) toți cei 48 de km. din sud și pe mini-lotul 4 din nord (4,5 km.). Lotul dintre Chețani și Câmpia Turzii, de pe Autostrada Transilvania, este mai aproape de rezilierea contractului decât de deschidere în 2021.

 

Începe curățenia în instituțiile de stat. Primii angajați care vor fi disponibilizați

 

 

Asociația Pro Infrastructură vine și cu vești mai optimiste. ”Dacă la inaugurări nu vom stă grozav, 2021 promite să ne aducă șantiere majore noi. Pe lângă A0 (52,5 km), vom vedea startul lucrărilor pe A3 Biharia-Chiribiș (28,55 km), Suplacu-Nușfalău (13,55 km) și pe unele porțiuni unde va fi front de lucru pe Nădășelu-Poartă Sălajului (42,3 km). De asemenea, anul acesta vom vedea primele utilaje pe A1 Pitești-Curtea de Argeș (30,35 km)”, au spus cei de la Pro Infrastructură. 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed