300 de specialiști în IT își pot găsi un job de vis la evenimentul de recrutare organizat de Inetum

A început una dintre cele mai mari și mai inovatoare operațiuni de recrutare din sectorul serviciilor și soluțiilor IT, care se desfășoară în zilele de 14 și 15 septembrie, în București. Evenimentul 48h Chrono Job XP este organizat de Inetum, care are un plan ambițios de a oferi un job de vis la 300 de specialiști în IT din România.

Solicitanții au șansa de a-și trimite CV-ul și de a primi oferta de angajare în 48 de ore.

Cu 27.000 de angajați în 27 de țări, lider în servicii și soluții IT în Europa, Inetum și-a propus să angajeze 7.000 de oameni în întreaga lume, dintre care 300 în România.  Oportunitățile vizează multiple segmente din sfera IT, principalele roluri oferite fiind: Business Analyst, Data Scientist, Project Manager, Scrum Master, Software Developer, DevOps și Cloud, fiind disponibile atât poziții hybrid, cât și remote.

Vii la interviu și primești răspunsul în 48 de ore!

”Specialiștii în IT au oportunitatea de a primi multe oferte, pentru că piața este foarte activă în prezent. Acest eveniment – care se desfășoară timp de două zile -, vine cu un mare avantaj pentru candidați, pentru că ei vor putea primi răspunsul de la recrutorii noștri în 48 de ore! Tot procesul va fi unul rapid, acesta este angajamentul pe care ni l-am asumat, acesta este elementul cheie: după interviu, le oferim un răspuns cât mai rapid și o ofertă de angajare” declară Nicolas Boitout, Managing Director Inetum România.

Nicolas Boitout, Managing Director Inetum România

Cu un profil multi-sectorial și abordare locală, Inetum oferă tuturor o varietate de proiecte și oportunități multiple care acoperă întregul lanț valoric IT și digital.

În ultimul timp, dezvoltarea de aplicații este un domeniu care ia amploare, avem și servicii de infrastuctură, care ocupă o pondere importantă, și ar mai fi și serviciile de business intelligence. În portofoliul nostru serviciile de infrastructură au ponderea cea mai mare, fiindcă, istoric vorbind, sunt venite în Inetum România de cel mai mult timp. Noi, ca și centru am început să ne dezvoltăm în urmă cu doi ani, iar în ultimele patru luni de zile ne-am dublat numărul de consultanți, de colaboratori. Bineînțeles, se muncește în regim foarte flexibil. O parte dintre colaboratori nu sunt din București sau Ilfov, dar lucrează din Oradea, din Iași, din Brașov etc, și vin o dată pe lună la serviciu, pentru a asigura o coeziune la nivelul echipei și pentru a socializa, a schimba impresii sau vin dacă este nevoie ca un junior din echipă să învețe de la cineva cu mai multă experiență și astfel este o colaborare mai bună în momentul în care sunt unul cu altul.”,  declară Cristian Toader, Manager al Centrului de Livrare Servicii din București Inetum România.

Cristian Toader, Manager al Centrului de Livrare Servicii din București Inetum România

Oportunități pentru seniori în IT, dar și pentru juniori

La capitolul care ar fi profilurile candidaților căutați de Inetum, reprezentanții au oferit următoarele precizări:

Suntem foarte deschiși, căutăm specialiști din diferite domenii, avem multe planuri și proiecte. Căutăm în special specialiști cu mai multă experiență, dar ne dorim să avem și juniori, cărora să le oferim trainingul necesar și care să poată să se alăture rapid la unele dintre proiectele noastre. Nu avem limite în acest sens, dacă sunt dinamici, curioși și dornici să învețe, atunci sunt bineveniți în cadrul echipei noastre. Suntem o companie în plină dezvoltare, care crește constant, iar dacă îți dorești o carieră frumoasă, dacă îți dorești o balanță frumoasă între muncă și viață personală consider că acesta este locul unde trebuie să vii” îi invită Nicolas Boitout, Managing Director Inetum România pe cei care doresc să se alăture echipei Inetum.

Aș spune că la servicii de aplicații România este foarte bine văzută, în special la dezvoltare de aplicații. Clienții s-au flexibilizat foarte mult în ultima perioadă și acceptă lucrul la distanță. Sunt foarte multe proiecte pe care consultanții români le livrează clienților din străinătate, fără să se deplaseze sau să ajungă la sediul acestora. Clienții sunt foarte mulțumiți, pentru că din punct de vedere calitativ – și o spun din experință proprie – România este selectată pentru a implementa partea de delivery” a adăugat Cristian Toader, Manager al Centrului de Livrare Servicii din București Inetum România.

  • Candidații pot trimite CV-ul pe adresa [email protected].
  • Pagina de eveniment este disponibilă aici.
  • Roluri deschise în Inetum România în prezent – vizibile aici.
  • Vă întâlniți cu echipa Inetum pe 14 și 15 Septembrie, între orele 12:00 și 18:00 la Hotel Hilton Garden Inn, sala Inetum (strada Doamnei, nr. 12, București).
  • Inetum în social media: Facebook / Twitter / LinkedIn  / YouTube / Instagram
  • inetum.com

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed