AcasăActualitateSocial4 exerciții pentru a avea un abdomen plat. Le poți face oricând...

4 exerciții pentru a avea un abdomen plat. Le poți face oricând acasă

4 exerciții pentru a avea un abdomen plat. Le poți face oricând acasă. Dacă îți dorești un abdomen, aceste patru exerciții te pot ajuta.

Pot fi făcute oricând acasă, iar dacă respecți indicațiile, rezultatele se vor vedea și ele.

Primul exercițiu îl reprezintă celebrele abdomene. Stai întins pe spate cu genunchii îndoiți și picioarele pe podea. Plasează mâinile în spatele capului sau încrucișează-le pe piept. Contractează-ți mușchii abdominali trăgând burta spre coloana vertebrală și stai cu spatele întins pe podea. Ridică umerii ușor de pe podea. Strânge abdomenul în partea de sus a mișcării și coboară înapoi la poziția de pornire realizândo mișcare controlată.

4 exerciții pentru a avea un abdomen plat. Le poți face oricând acasă

Al doilea exercițiu sunt abdomenele inverse. Stai întins pe podea cu partea inferioară a spatelui lipită de aceasta, genunchii puțin îndoiți și talpa piciorului lipită de podea. Poziționează mâinile pe lângă corp.

Ca poziție de plecare, ridică genunchii și picioarele fără să te ajuți de mâini la un unghi de 90 de grade față de podea și, atunci când ai ajuns la un unghi de 90 de grade, împinge din abdomen. După aceea, cu o mișcare controlată, lasă jos genunchii și picioarele fără să atingi podeaua. Această mișcare reprezintă o repetare.

Forearm Plank este a treia poziție pentru un abdomen plat. Stai într-o poziție de flotare cu coatele pe podea la un unghi de 90 de grade. Încordează abdomenul și menține poziția timp de 30-60 de secunde.

4 exerciții pentru a avea un abdomen plat. Le poți face oricând acasă

Cel de-al treilea exercițiu este High Plank with Toe Reach. Stai într-o poziție de flotare cu coatele direct sub umeri. Ridică spatele și încordează-ți abdomenul. Cu mâna stâng atinge vârful piciorului drept menținând abdomenul încordat, fără să ridici picioarele de pe podea. Realizează aceeași mișcare și pentru partea opusă, atinge piciorul stâng cu mâna dreaptă. Această mișcare reprezintă o repetare.

Ultimele Articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.