Sfârşitul hainelor ieftine? H&M înregistrează o scădere nemaiîntâlnită de la criza economică şi închide mai multe magazine

Grupul, care deţine firma H&M, cu baza în Stockholm, precum şi alte branduri printre care şi COS, Weekday şi & Other Stories, spune că vânzările au scăzut cu 4 procente, ajungând la 6,74 miliarde de euro în ultimul trimestru, în comparaţie cu aceiaşi perioadă a anului trecut. Analiştii de la Reuters prevedeau o creştere cu 2%.
Retailerul spune că în al patrulea trimestru vânzările au fost „în mod semnificativ mai mici faţă de aşteptările companiei”.
Acţiunile H&M au scăzut cu 15% după anunţul companiei.
În timp ce vânzările online ale H&M continuă să crească, la fel ca şi cele ale altor branduri din grup, vânzările în magazinele fizice sunt în scădere, iar compania acuză „o situaţie dificilă ce se manifestă constant în piaţă”.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed