AcasăEconomieAcţiunile Meta s-au prăbuşit joi cu 24%, după rezultatele neaşteptat de slabe...

Acţiunile Meta s-au prăbuşit joi cu 24%, după rezultatele neaşteptat de slabe raportate pentru trimestrul trei

Titlurile se tranzacţionau sub 100 de dolari pe unitate la deschiderea bursri de pe Wall Street, cel mai mic preţ din 2016.

Compania-mamă a Facebook a raportat miercuri venituri trimestriale de 27,7 miliarde de dolari, o scădere de peste 4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi a doua scădere trimestrială consecutivă.

Profitul a scăzut cu 52%, la 4,4 miliarde de dolari.

Meta a avertizat că rezultatele din trimestrul patru vor fi în mare parte similare, emiţând o perspectivă mai slabă decât erau aşteptările.  

Compania anticipează pentru triemstrul patru venituride la 30-32,5 miliarde de dolari.

Analiştii se aşteptau la vânzări de 32,2 miliarde de dolari.

CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, şi-a reiterat angajamentul de a cheltui miliarde de dolari pentru dezvoltarea metaversului.

Divizia  Reality Labs a Meta, care este responsabilă pentru dezvoltarea realităţii virtuale şi a tehnologiei de realitate augmentată aferentă, care stă la baza planurilor sale pentru metavers, a pierdut în acest an 9,4 miliarde de dolari.

Morgan Stanley a retrogradat joi acţiunile Meta, invocând cheltuielile mai mari. Analistul Brian Nowak şi-a redus preţul ţintă pentru acţiunile Meta la 105 dolari pe unitate, de la 205 dolari. El se aşteaptă ca problemele companiei să persiste, pe măsură ce Meta va continu să mărească cheltuielile pentru a-şi dezvolta capacităţile AI.

John Blackledge, analist la firma Cowen, a retrogradat ratingul acţiunilor Meta şi şi-a redus preţul ţintă la 135 de dolari, de la 205 de dolari, invocând traiectoria mai mare a cheltuielilor de exploatare şi de capital.

Justin Patterson, analist la firma KeyBanc, şi-a redus ratingul pentru acţiunile Meta invocând costurile în creştere.

De la începutul anului, acţiunile Meta au scăzut cu peste 61%. Meta a fost afectată de concurenţa unor companii precum TikTok, plus o încetinire amplă a cheltuielilor pentru publicitatea online şi provocările legate de actualizarea politicii de confidenţialitate a sistemului iOS al Apple.

 

Ultimele Articole