Afacerile Metro în România s-au prăbușit cu 40%

Astfel, businessul lanţului de magazine controlat de grupul german Metro şi de omul de afaceri român Ion Ţiriac a scăzut cu peste 650 mil. euro în perioada 2007-2013, iar reţeaua se află acum la un pas de a ieşi din clubul miliardarilor în euro, club în care a intrat în 2004. Metro Cash&Carry a intrat pe piaţa locală în 1996 şi a ocupat primul loc în topul celor mai importanţi jucători din comerţul local timp de 15 ani consecutivi, până în 2011, când reţeaua a fost depăşită de Kaufland. Acum germanii au mai coborât o poziţie, fiind depăşiţi şi de Carrefour.

 

Spre deosebire de lanţurile de retail care se adresează clien­tului final, Metro Cash&Carry are clienţi micii comercianţi şi jucătorii din HoReCa. Numărul acestora a scăzut puternic în ultimii ani din cauza crizei şi a expansiunii agresive a lanţurilor de hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de tip discount.

 

Citiți continuarea pe zf.ro.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed