Alex Bratu, JYSK: „Românii sunt din ce în ce mai interesați de felul în care arată casele lor”

Unul dintre cei mai importanţi retaileri de mobilă şi decoraţiuni interioare din Europa este grupul scandinav, JYSK. Cifra anuală de afaceri a grupului se ridică la peste 2,5 miliarde de euro, având operaţiuni în 50 de ţări, majoritatea europene şi peste 2500 de magazine în care îşi desfăşoară activitatea peste 20.000 de angajaţi.

 

Sloganul JYSK este “Scandinavian Sleeping and Living”, iar gama de produse comercializate acoperă un spectru extrem de larg care include mobilă, decoraţiuni interioare şi produse pentru casă şi grădină. Toate produsele JYSK se disting prin simplitate, design, standard înalt de calitate şi preţ redus. Atmosfera magazinelor JYSK este foarte relaxantă. La fiecare pas transpare cultura, valorile şi stilul  scandinav.

 

Cel care a fost chemat, în urmă cu 8 ani să coorodoneze operaţiunile JYSK, în România şi Bulgaria, este dl. Alex Bratu, personaj complex şi surprinzător care îşi împarte timpul între jobul plin de responsabilităţi şi pasiunea sa de suflet, muzica rock.

 

 

JYSK România, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă, decoraţiuni şi textile, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, a inaugurat la începutul acestui an cel de-al doilea magazin din Focşani, ajungând astfel la o reţea de 60 de unităţi pe piaţa locală.

 

 

Articolul integral pe SFIN

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed