AcasăEconomieAmazon.com a declanşat marţi sezonul cumpărăturilor de sărbători cu cel de-al doilea...

Amazon.com a declanşat marţi sezonul cumpărăturilor de sărbători cu cel de-al doilea eveniment major de vânzări al companiei

Evenimentul de cumpărături ”Prime Early Access Sale”, care se desfăşoară timp de două zile, începând de marţi, pentru membrii Amazon,  seamănă mult cu evenimentul de marketing de vară Prime Day şi va concura cu reducerile timpurii de la retaileri rivali.

“Comercianţii cu amănuntul se vor lupta probabil mai mult şi mai devreme pentru mai puţini dolari în acest an. Gândirea este că cei care sunt primii prind dolarii”, a declarat Carol Spieckerman, preşedinte al companiei de consultanţă Spieckerman Retail.

Walmart organizează în SUA un eveniment de vânzare ”Rollbacks and More”, în perioada 10-13 octombrie, pentru a contracara zilele de reduceri ale Amazon, cu oferte pentru orice, de la jucării Hot Wheels la bagaje.

Campania de vânzare de 48 de ore a Kohl şi Best Buy are loc, de asemenea, în aceleaşi zile cu evenimentul Amazon, în timp ce ”Zilele ofertei” ale Target au avut loc în perioada 6-8 octombrie, evitând o ciocnire cu Amazon.

”Consumatorul cu venituri medii şi superioare este probabil să profite mai mult de ofertele actuale pentru a intra în sezonul sărbătorilor… la capătul de jos al spectrului de venituri, acei consumatori ar putea să se abţină şi să cumpere mai aproape de nevoie, „, a declarat Joseph Feldman, analist la Telsey Advisory Group.

Este aşteptat, de asemenea, că inflaţia şi reducerile timpurii vor încetini cheltuielile de sărbători din acest an.

Vânzările online de sărbători din SUA sunt de aşteptat să crească anul acesta în cel mai lent ritm din 2015, cu doar 2,5%, până la 209,7 miliarde de dolari, potrivit Adobe Analytics.

Începutul timpuriu al sezonului cumpărăturilor de sărbători, nu este o surpriză. Marii comercianţi cu amănuntul, cum ar fi Target şi Walmart, au oferit reduceri mari de luni de zile pentru a scăpa de excesul de stocuri care s-a acumulat pe măsură ce consumatorul a redus cheltuielile discreţionare.

Unii dintre ei chiar au avut oferte concurente, atunci când Amazon şi-a desfăşurat vânzările Prime Day în iulie. La acea vreme, Amazon a încasat aproximativ 12 miliarde de dolari în vânzări, potrivit Adobe.

”În acest sezon de sărbători, comercianţii cu amănuntul recurg la promoţii forţate pentru a convinge cumpărătorii”, a spus Spieckerman.

 

Ultimele Articole