Amazon simplifică modalitatea prin care utilizatorii se pot dezabona la serviciul Prime, la presiunea Comisiei Europene

Organizaţia Europeană a Consumatorilor (BEUC), Consiliul Norvegian al Consumatorilor şi Dialogul Transatlantic al Consumatorilor şi-au prezentat nemulţumirile executivului UE în aprilie anul trecut. Ei au spus atunci că utilizatorii sunt nevoiţi să treacă prin numeroase obstacole, cum ar fi meniuri de navigare complicate, formulare distorsionate şi alegeri confuze, pentru a se dezabona de la Amazon Prime.

Compania va permite acum utilizatorilor să se dezaboneze de la Amazon Prime cu două clicuri, printr-un ”buton de anulare” proeminent şi clar, potrivit Comisiei Europene.

Modificările se vor aplica pentru toate site-urile web ale UE şi pentru dispozitivele desktop, mobile şi tablete, cu efect imediat.

„Consumatorii trebuie să-şi poată exercita drepturile fără nicio presiune din partea platformelor. Un lucru este clar: designul manipulativ sau modelele întunecate trebuie interzise”, a declarat comisarul pentru justiţie, Didier Reynders, într-un comunicat.

Amazon a spus: ”Prin proiectare, facem clar şi simplu pentru clienţi să se înscrie sau să-şi anuleze abonamentul Prime. Ascultăm în mod continuu feedback-ul şi căutăm modalităţi de a îmbunătăţi experienţa clienţilor, aşa cum facem aici în urma unui dialog constructiv cu Comisia Europeană.”

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed