ANALIZĂ: Mai puţin de 20% din companiile vest-europene ţin legătura cu clienţii lor printr-un sistem omnichannel in cloud, iar în România procentul este şi mai mic

”Mai puţin de 20% din companiile vest-europene ţin legătura cu clienţii lor printr-un sistem omnichannel in cloud, deşi acesta reprezintă cea mai avansată metodă de digitalizare şi automatizare a comunicării cu publicul. În România procentul este şi mai redus”, spun specialiştii Daktela.

Reprezentanţii Daktela, companie care furnizează soluţii de Call & Contact Center Omnichannel pentru peste 1.000 de companii internaţionale, explică de ce automatizarea comunicării cu clienţii poate face diferenţa între business-urile învingătoare şi cele care vor fi depăşite în viitorul apropiat.

”Clienţii targetaţi de orice companie ţin foarte mult să aibă o comunicare transparentă, rapidă şi eficientă cu aceasta atunci când vor să achiziţioneze un produs sau un serviciu. În prezent, piaţa este suprasaturată de oferte, astfel că nu doar preţul competitiv va dicta alegerile consumatorilor şi fidelitatea acestora, dar mai ales seriozitatea companiei. Iar acest lucru înseamnă să aibă şi un serviciu de customer-care impecabil. Comunicarea trebuie să fie transparentă, fără lacune. În prezent, cea mai mare parte a conectivităţii se realizează de la distanţă, în mediul online, cererile de suport sau mesajele provenite de la clienţi pot fi trimise prin diverse medii de comunicare, de la clasicul apel telefon, e-mail, Facebook Messenger, SMS, până la Whatsapp, reţele sociale sau webchat. Pentru a centraliza toată comunicarea cu clienţii şi a nu omite mesajele primite, companiile au nevoie să optimizeze dialogul cu aceştia, follosind un serviciu de tip Call Center Omnichannel în cloud. Astfel procedează toţi cei care au înţeles cât de important este un Client ervice impecabil”, afirmă Mihai Nica, country manager Daktela România.

În prezent, doar 20% din companiile din vestul Europei deţin solutii cloud. În estul Europei, implicit în România, procentul este mult mai mic.

”Din acest motiv, multe vor putea pierde clienţi, care se vor orienta către concurenţă, unde există un sistem de comunicare foarte bine pus la punct, unde vor primi răspuns şi suport rapid, la orice oră, fără să se simtă ignoraţi sau abandonaţi. Vorbim de companii ce pot activa în sfera Call Center, comapanii IT, agenţii de turism, transport şi logistică, clinici medicale, magazine online, agenţii de asigurări şi multe alte domenii. Comunicarea online s-a diversificat foarte mult în ultimul deceniu, astfel că, la cererea clienţilor noştri, am dezvoltat  diferite variante de roboţi, automatizări ale proceselor interne şi integrarea soluţiei Daktela cu sistemele lor. Acesta este motivul pentru care am creat în cadrul companiei o echipă specializată, care să rezolve aceste cerinţe”, susţine Mihai Nica, country manager Daktela România.

Software-ul Customer Care Omnichannel Daktela permite să se proceseze mai multe canale de comunicare într-un singur sistem. În acest mod, apelurile telefonice de la clienţi sau parteneri, e-mailurile, SMS-urile, mesajele de pe web chat sau reţele sociale sunt integrate într-o singură aplicaţie, eliminând riscul de a rata sau pierde comunicarea cu aceştia şi gestionând simplu rapoartele privind istoricul comunicării.

Daktela oferă soluţii PBX în cloud, module Customer Care Omnichannel ce permit contactarea clienţilor B2B prin telefon, e-mail, SMS, webchat şi reţele sociale, într-o singură platformă. Compania gestionează una din cele mai mari reţele de infrastructură VoIP în cloud din Europa, cu 4 data centere, peste 11 milioane de minute lunar şi mai mult de 21.000 licenţe lunare vândute global.

”Daktela este o soluţie de Call & Contact Center în cloud ce integrează 200 de funcţii de comunicare cu clienţii şi permite interacţiunea cu aceştia prin telefon, e-mail, webchat, SMS, Viber, Facebook Messenger şi WhatsApp. În acest mod, compania arată că nu omite niciun apel primit de la clienţii săi şi poate oferi suport 24/7, având acces la istoricul conversaţiilor pe orice canal de comunicare. Printre funcţiile oferite de Daktela pentru a eficientiza activitatea business-ului se numără: înregistrarea apelurilor, cozi de apel, număr nelimitat de ramuri IVR, pagină de client cu istoric de comunicare, modul de ticketing / helpdesk, gestionarea apelurilor pierdute, setarea cozilor de apel pe baza priorităţii, un software de rutare inteligentă a apelurilor, statistici şi rapoarte, apelare predictive”, declară Raluca Panait, marketing manager Daktela România.

Daktela este, în prezent, furnizorul de software Customer Care Omnichannel pentru peste 1.000 de companii internaţionale, inclusiv din România. 

„Inteligenţa artificială nu mai este un cuvânt tabu în zilele noastre, iar în câţiva ani va deveni o realitate necesară în companii”, a declarat David Hajek Hájek, co-fondator Daktela.

Cu o valoare de peste 11 milioane de euro, Daktela este pe cale să devină unul dintre principalii jucători de pe piaţa europeană. În plus, compania a achiziţionat recent Coworkers.ai, un jucător din Cehia de top în inteligenţa artificială şi procesarea limbajului natural cu ajutorul tehnologiei AI.

”În acest moment avem un portofoliu format din 28 de clienţi în România, companii globale cu operaţiuni în România şi companii naţionale. Preconizăm ca vom atinge numărul de 80 clienti, până la finalul anului 2023. Compania a identificat oportunitatea de extindere a operaţiunilor pe piaţa din România, datorită creşterii continue a diferitelor industrii de business, precum e-commerce, IT, transport & logistică, retail, turism. Având în vedere conceptul în jurul căruia s-a dezvoltat software-ul, dar şi contextul post-pandemic de work from home, noi încurajăm activitatea remote şi un mediu de lucru flexibil”, adaugă Mihai Nica, country manager Daktela România.

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed