Angajaţii încă nu sunt pregătiţi să lucreze de acasă

Astfel, mai mult de jumătate dintre directorii de IT intervievaţi au declarat că mai puţin de 50% dintre angajaţii lor nu sunt pregătiţi să lucreze de la distanţă, prin intermediul internetului. În plus, unul din cinci manageri consideră că nu există niciun angajat în companie care să poată lucra de la distanţă. În acelaşi timp, 38% dintre manageri consideră că lucrul de la distanţă nu se numără printre priorităţile companiei.

Totodată, doar unul din cinci manageri consideră că firma lor este pregătită să funcţioneze eficient în cazul în care se întâmplă ca angajaţii să nu poată ajunge la locul de muncă.

Doar 15% dintre subiecţi au declarat că funcţionarea normală a companiei în cazul unei pandemii sau al unui dezastru natural se află printre priorităţi.

Potrivit raportului, cele mai multe companii se focusează doar pe funcţionarea eficientă în condiţii normale de lucru, în ciuda faptului că au făcut o serie de investiţii semnificative în device-uri (laptopuri, smartphone-uri şi reţele online private) care permit lucrul de la distanţă.

O altă concluzie a studiului este că preţul plătit pentru suportul IT care să permită funcţionarea eficientă a companiei în condiţii dificile este mult mai mic decât pierderile posibile cauzate de dezastre naturale sau de pandemii, în cazul unui suport tehnic slab.

Totuşi, 71% dintre manageri au declarat că eficienţa angajaţilor în condiţii normale este unul dintre motivele pentru care s-au livrat către aceştia dispozitive care să permită lucrul de la distanţă.

Dintre firmele care utilizează device-uri de lucru la distanţă, două treimi au raportat o creştere a eficienţei angajaţilor, iar în mai mult de jumătate dintre cazuri s-a observat o creştere a afacerii.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed