Apa românească premium Aur’a ajunge şi în Arabia Saudită, unde o sticlă de 0,75 ml se poate vinde cu 25-30 de dolari, în hoteluri şi restaurante. Peste jumătate din producţie merge la export

0

Apa Aur’a este o apă natural alcalină ce conţine coloizi de aur şi argint şi este îmbuteliată exclusiv în ambalaj de sticlă. Provine din Munţii Banatului şi este un produs premium destinat, în principal, pieţei HoReCa din România şi străinătate.

În prezent, apa românească este exportată şi în SUA, Franţa, Marea Britanie, Israel, Elveţia, Austria, Tenerife, Italia.

”Apa premium Aur’a, primul produs românesc ce deţine distincţia Diamond Taste Award oferită de prestigiosul International Taste Institute din Bruxelles, reuşeşte să completeze lista ţărilor către care îşi exportă produsele şi să adauge şi Arabia Saudită, la jumătate de an de la semnarea unui parteneriat similar cu Dubai”, anunţă compania.

În Arabia Saudită, apa Aur’a va fi consumată în special în hoteluri şi restaurante, unde o sticlă de 0,75 ml de apă plată se poate vinde cu 25-30 de dolari, în vreme ce în magazinele specializate (precum cele naturiste), va fi comercializată cu 10-15 dolari.

„Contractul cu Arabia Saudită deschide noi oportunităţi de promovare a produselor autohtone pentru că, potrivit înţelegerii cu partenerii noştri locali, am stabilit condiţii foarte avantajoase pentru distribuţia şi punerea în valoare a produselor Aur’a. Este încă un pas înainte pe care îl facem, la fel de important pentru noi, ca firmă românească, cât şi pentru imaginea României, care e reprezentată peste graniţe de un produs premium, de calitate, ce face faţă cu succes competiţiei cu branduri străine, recunoscute la nivel mondial”, afirmă Horaţiu Rada, preşedintele Aur’a Mineral Water.

Conform contractului semnat la jumătatea lunii august şi valabil pentru o perioadă de 3 ani, producătorul român şi-a asumat distribuţia de cantităţi progresive de apă în următoarele 12 luni.

„Produsele Aur’a au trecut cu brio toate testele privind calitatea şi siguranţa alimentară solicitate de partenerul nostru din Arabia Saudită. În plus, dat fiind că apa, îmbuteliată exclusiv în ambalaj de sticlă, va fi transportată pe cale maritimă, trebuie să luăm toate măsurile pentru a ne asigura că ajunge în cele mai bune condiţii la destinaţie. De aceea, cutiile în care vor fi exportate produsele noastre trebuie să fie speciale, având cinci straturi şi un tratament special ca să reziste la umezeală”, adaugă Horaţiu Rada.

În luna martie a acestui an, compania Aur’a Mineral Water a semnat un contract de export cu Emiratele Arabe Unite, parteneriat ce a fost parafat în pavilionul României din cadrul expoziţiei mondiale Expo2020 din Dubai.

„În acest moment, peste 55% din cantitatea de apă pe care o îmbuteliem este destinată exportului. Ne propunem să creştem capacitatea de producţie pentru că estimăm că putem să depăşim 5 milioane de unităţi îmbuteliate pe lună. Acesta este principalul nostru obiectiv care va face ca Aur’a să devină un produs şi mai cunoscut la nivel naţional şi internaţional. Trebuie, însă, să optimizăm costurile în contextul în care materia primă, respectiv sticla, s-a scumpit foarte mult. Principala preocupare pe care o avem este să menţinem standardele de calitate cu care ne-am obişnuit consumatorii, iar acest lucru se poate face şi utilizând un ambalaj care nu alterează proprietăţile apei”, menţionează Horaţiu Rada.

Compania Aura Mineral Water este localizată în comuna Ocna de Fier, judeţul Caraş-Severin, şi are capital 100% românesc, fiind deţinută de oamenii de afaceri timişoreni Horaţiu Rada şi Eleodor Coptil.