Apare un nou tip de angajaţi în magazine. Văd dintr-o privire ce tip de cumpărător eşti

„Vrem să devenim memorabili!”, este scopul pe care şi l-a propus anul acesta Dragoş Sîrbu, CEO-ul Flanco, al doilea cel mai mare retailer electroIT din România, cu vânzări de 777 de milioane de lei în 2014. În acest sens, compania a introdus în 30 de magazine pilot un nou sistem de abordare a clienţilor care ţine cont de personalitatea acestora. „Există o multitudine de tipologii de clienţi. Spre exemplu, există clientul analitic, sau clientul care ia decizii rapide şi care are nevoie de un sfat avizat. Mai există clientul euforic sau clientul căruia îi place să vină în magazine pentru a discuta cu cineva. Pentru fiecare dintre aceştia există o tipologie de abordare”, a declarat Dragoş Sîrbu. Potrivit acestuia, în jur de 450 de angajaţi ai Flanco au fost instruiţi să identifice ce fel de persoană intră în magazin. De asemenea, compania are şi softuri specializate care îi ajută pe angajaţi să îi consilieze pe clienţi. „Există şi un soft, dar este mai mult vorba despre un training special oferit de o companie specializată cu care lucrăm”, mai explică Sîrbu.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed