Aparitia lui Tudor

Experienta unui costum la comanda incepe inainte de a comanda produsul si continua mult dupa ce l-ai probat prima data.

Urmatorul pas pe care am decis sa il fac a fost sa identific intr-un singur cuvant conceptul si serviciul pe care il ofer. Si astfel a aparut Tudor. Pentru amatorii de branding si comunicare, explicatia alegerii numelui va fi una simpla. E un nume masculin, care impune seriozitate. Asa cum vad si eu conceptul meu de vestimentatie Measure and Go. Timp si energie eficientizate, sfat personalizat si usor de inteles si aplicat, un produs gata de purtat imediat ce soseste la birou sau acasa.

Ultimele trei luni au insemnat un volum imens de informatii. Pe de o parte auto informarea (internet, resurse scrise, intalnire cu oameni din industria textila) iar pe de alta parte intalnirile cu consilierii Start&Grow. Am aflat lucruri folositoare atat pentru domeniul afaceri mele, cat si pentru propria dezvoltare personala.

Am lucrat constant la adaptarea produselor pentru piata din Romania, am intalnit zeci de potentiali clienti, am cautat canale eficiente de comunicare a marcii si am ajuns la concluzia ca internetul este si va deveni cel mai importanta canal de comunicare pentru „Tudor. Personal Tailor”.

Muncesc in continuare minimum 12 ore pe zi, iar sambata ma reped pe la birou sa vad daca nu cumva am mai primit un e-mail de comanda sau un feedback dupa livrarea unui costum. Ma bucur ca lumea incepe sa mi se adreseze pe mail sau la telefon folosind „Buna ziua, domnule Tudor”. E un semn ca marca devine umana si usor de atins, exact ce imi doresc sa arat clientului de costume Tudor.

Pe langa lucrurile care se vad (produsul, site-ul, marca) mare parte din timp il investesc asupra lucrurilor care nu se vad la prima vedere, lucrurile marunte, dar fara de care rotita afacerii nu s-ar invarti. Din cauza volumului de munca, am decis sa gasesc pe cineva care sa ma ajute cu toate detaliile afacerii. De la inceputul lunii iulie, Raluca a preluat partea de relationare cu clientii si comunicare, plus o binevenita felie din tortul realizarii site ului (ma refer la text si concept vizual, de realizarea lui se ocupa o echipa de specialisti carora le multumesc).

Ce ma bucur cel mai tare este ca de cateva luni bune am inceput sa traiesc intr-un cocon, un fel de lume paralela in care vad si simt roadele muncii mele. Am devenit mai eficient in tot ceea ce fac, insa nu expeditiv. Am un motiv in plus sa ma intalnesc cu familia sau prietenii, sa le impartanesc experientele mele si asta, paradoxal, m-a apropiat de ei, desi principalii consumatori de energie sunt biroul si somnul (pun mult accent pe somn de calitate).

Lipsa televizorului m-a facut sa uit de situatia economica pe care toti o striga pe unde apuca. Sunt inconjurat (incercuit uneori) de oameni care imi arata din exemplele lor personale ca se poate, ca start-up-ul in 2010 nu este musai sortit esecului fara lupta (a se citi multa munca) si parca asta ma impinge si mai puternic inainte.

Urmeaza o luna foarte linistita, august, care ne va ajuta sa finalizam site-ul (multa lume il cere, ceea ce ne bucura foarte mult) si sa stabilim lansarea din toamna a conceptului, odata cu lansarea marcii Tudor. Conceptul inseamna usurinta in crearea unei garderobe personalizate, iar Tudor vine sa te consilieze si sa iti livreze o atitudine de Domn, asa cum imi doresc sa vad tot mai des in peisajul de business din Romania.

Data viitoare va imparasesc despre mersul pe sarma al finantarii si planul pe care il am cu marca Tudor. Personal Tudor pentru anul urmator.

Sursa: startups.ro

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed