Aplicaţia Quibi, oficial nefuncţională

Serviciul de streaming pentru filme scurte, cu durată de până la 10 minute, a presupus o investiţie de 1,75 miliarde de dolari din partea mai multor acţionari şi a avut o durată de viaţă de puţin peste 6 luni.

Aplicaţia va rămâne pe dispozitivele utilizatorilor până ce compania o va şterge, însă nu mai sunt permise noi înscrieri şi nici accesarea conţinutului.

Startup-ul condus de Katzenberg şi de Meg Whitman, în funcţia de CEO, concura cu un conţinut în acelaşi format disponibil gratuit pe YouTube şi reţelele sociale. În plus, nu a reuşit prin acesta să creeze un mare interes şi a fost lansat în plină pandemie, când oamenii stăteau acasă şi nu puteau realiza conţinut.

Serviciul de streaming pentru dispozitive mobile a fost lansat cu o perioadă de gratuitate de 90 de zile şi a înregistrat peste 1 milion de descărcări în prima săptămână de la debut.

Jeffrey Katzenberg ar căutat un cumpărător înainte de a lua decizia şi a făcut oferte mai multor companii, precum Facebook, Apple şi NBCUniversal, însă fără succes.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed