AcasăEconomieApple creşte preţurile aplicaţiilor şi achiziţiilor în aplicaţii din App Store, în...

Apple creşte preţurile aplicaţiilor şi achiziţiilor în aplicaţii din App Store, în toată zona euro şi în unele ţări din Asia şi America de Sud

Noile preţuri, excluzând abonamentele auto-reînnoibile, vor intra în vigoare încă din 5 octombrie, a spus Apple într-o postare pe blog.

Gigantul tehnologic din SUA îşi ajustează periodic preţurile în diferite regiuni, iar anul trecut a redus preţurile pentru ţările din zona euro, pentru a se adapta la monede şi taxe. Compania a redus preţurile de pornire pentru multe aplicaţii la 99 de eurocenţi, de la 1,09 de euro.

Cea mai recentă creştere a preţurilor urcă preţurile de pornire la 1,19 euro.

O accelerare rapidă a inflaţiei, a ratelor dobânzilor şi a preţurilor energiei în acest an a afectat yenul, euro şi majoritatea monedelor din economiile emergente.

Euro a scăzut la minimele ultimelor două decenii în acest an şi a rămas în jurul parităţii faţă de dolar de săptămâni întregi.

În afară de ţările din zona euro, creşterile de preţ vor afecta Suedia şi Polonia în Europa; Japonia, Malaezia, Pakistan, Coreea de Sud şi Vietnam în Asia;  Chile în America de Sud.

Pentru unele ţări precum Vietnam, creşterea preţurilor a fost determinată de noile reglementări referitoare la colectarea taxelor de la consumatori, a spus Apple.

Apple, care şi-a lansat ultima generaţie de iPhone-uri la începutul acestei luni, şi-a dezvoltat afacerea de servicii pentru a reduce dependenţa de smartphone-urile sale principale.

Veniturile din activitatea de servicii a Apple, care include App Store, au crescut într-un ritm rapid în ultimii câţiva ani şi acum se situează în jurul a 20 de miliarde de dolari pe trimestru.

 

Ultimele Articole