Apple creşte preţurile aplicaţiilor şi achiziţiilor în aplicaţii din App Store, în toată zona euro şi în unele ţări din Asia şi America de Sud

Noile preţuri, excluzând abonamentele auto-reînnoibile, vor intra în vigoare încă din 5 octombrie, a spus Apple într-o postare pe blog.

Gigantul tehnologic din SUA îşi ajustează periodic preţurile în diferite regiuni, iar anul trecut a redus preţurile pentru ţările din zona euro, pentru a se adapta la monede şi taxe. Compania a redus preţurile de pornire pentru multe aplicaţii la 99 de eurocenţi, de la 1,09 de euro.

Cea mai recentă creştere a preţurilor urcă preţurile de pornire la 1,19 euro.

O accelerare rapidă a inflaţiei, a ratelor dobânzilor şi a preţurilor energiei în acest an a afectat yenul, euro şi majoritatea monedelor din economiile emergente.

Euro a scăzut la minimele ultimelor două decenii în acest an şi a rămas în jurul parităţii faţă de dolar de săptămâni întregi.

În afară de ţările din zona euro, creşterile de preţ vor afecta Suedia şi Polonia în Europa; Japonia, Malaezia, Pakistan, Coreea de Sud şi Vietnam în Asia;  Chile în America de Sud.

Pentru unele ţări precum Vietnam, creşterea preţurilor a fost determinată de noile reglementări referitoare la colectarea taxelor de la consumatori, a spus Apple.

Apple, care şi-a lansat ultima generaţie de iPhone-uri la începutul acestei luni, şi-a dezvoltat afacerea de servicii pentru a reduce dependenţa de smartphone-urile sale principale.

Veniturile din activitatea de servicii a Apple, care include App Store, au crescut într-un ritm rapid în ultimii câţiva ani şi acum se situează în jurul a 20 de miliarde de dolari pe trimestru.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed