Argint pentru GAV| Scholz&Friends Bucuresti la Golden Hammer

La nici o saptamana dupa premiul de la MIAF, campania “Piese de schimb originale Mercedes-Benz” realizata de GAV| Scholz&Friends Bucuresti a fost premiata din nou cu argint la Golden Hammer, festivalul international de publicitate ce se desfasoara anual in Letonia.Derulata in perioada iunie-august in presa, outdoor, radio si pe Internet, campania a comunicat avantajele utilizarii pieselor de schimb originale Mercedes-Benz. Marius Rosu, director de creatie, spune ca “ un premiu castigat cu un brand premium iti da un sentiment special, cu atat mai mult cu cat, dupa stiinta mea, sunt primele premii la un festival international de creatie obtinute de o agentie din Romania pentru una din cele mai puternice marci mondiale – Mercedes-Benz”.La reusita au contribuit Marius Rosu (Creative Director), Catalin Spoiala (Copywriter) si Lorena Stoica (Account Director) din partea agentiei, si Ioana Taflan (Head of PR and Communication) si Gabriel Craciun (Marketing/ Communication) din partea DaimlerChrysler Automotive Romania.Festivalul International de Publicitate Golden Hammer are loc in fiecare an la Riga, capitala Letoniei, prima editie consumandu-se in 1994.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed