Asiguratorul Euroins a înregistrat în primul trimestru peste 60.000 de dosare de daună şi a plătit peste 400 de milioane de euro pentru toate despăgubirile auto şi vătămările corporale, cea mai mare daună plătită ridicându-se la 3,6 milioane de lei

”La începutul acestui an, Euroins România a început un proces complex de repoziţionare pe piaţa asigurărilor, cu o strategie centrată pe trei piloni principali: creare de valoare adaugătă pentru clienţi, diversificarea poliţelor de asigurare şi digitalizare. În conformitate cu strategia de scădere a expunerii în sectorul RCA şi pentru a realiza o creştere sănătoasă şi durabilă pe piaţa românească, Euroins şi-a reîmprospătat produsele non-RCA, începând cu servicii de asistenţă rutieră, start casco şi poliţe de sănătate. Efectele acestei strategii pot fi observate în rezultatele pozitive înregistrate în trimestrul 1 2021. Numărul de poliţe RCA vândute de Euroins România a scăzut, în timp ce volumul daunelor plătite a crescut constant. În 2021 Euroins a înregistrat peste 60.000 de dosare de daună şi a plătit pentru toate reparaţiile auto şi vătămările corporale peste 400 de milioane de lei”, a anunţat joi asiguratorul.

Una dintre cele mai mari despăgubiri plătite în 2021 se ridică la peste 3,6 milioane de lei.

”În ceea ce priveşte portofoliul nostru de asigurări, îl vom diversifica în continuare cu produse noi, uşor de înţeles. Relansăm ‘Prima mea poliţă’, o asigurare pentru accidente, care se concentrează asupra copiilor noştri şi a accidentelor care apar pe măsură ce cresc. De asemenea, colaborăm cu furnizori de top în oferirea de produse de asistenţă medicală şi rutieră, serviciile devenind active fără intervenţia Euroins. Am adoptat termeni şi condiţii noi pentru produsul Casco, am extins inclusiv reţeaua de ateliere auto partenere în toată ţara”, a declarat Tanja Blatnik, directorul general al Euroins România.


 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed