”Bani europeni pentru idei româneşti”, o campanie a Ministerului Fondurilor Europene

Campania vizează și explicarea modului prin care sunt alocate fondurile europene prin intermediul programelor operaţionale, precum și modalitatea prin care acestea sunt folosite de către beneficiari.

Bugetul investit în această campanie este de 2,5 milioane de euro. Campania este cofinanţată din fonduri europene prin Fondul European de Dezvoltare Regională şi Fondul Social European.

Mihaela Toader, secretar de stat în cadrul Ministerului Fondurilor Europene

„Este concept nou, care vine într-un context european extrem de important. Politica de coeziune a început în 1960, iar în urma unui studiu din 2017 a rezultat că cetăţenii europeni nu ştiu ce s-a făcut pentru ei. Acum ne dorim să promovăm beneficiile politicii de coeziune. Avem un buget de 2,5 milioane de euro pentru o campanie integrată, care se va derula la nivel naţional, va atinge toate judeţele, regiunile şi se va desfăşura până în luna august. Ne dorim să atingem toate grupurile ţintă”, a spus Mihaela Toader, secretar de stat în cadrul Ministerului Fondurilor Europene.

Mihaela Toader a mai spus că în curând va urma o nouă campanie de informare axată pe potenţialii beneficiari ai fondurilor europene, care au o idee de business şi caută o sursă de finanţare.

Ultima campanie integrată pentru promovarea fondurilor europene, de același calibru, a fost derulată în urmă cu șase ani, în 2013, de Ministerul Afacerilor Europene – Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed