BAT investeşte peste 1 milion de euro anual în programe de training şi dezvoltare profesională şi face aproximativ 200 de noi angajări pe an. Compania şi-a triplat numărul de angajaţi în ultimii ani, ajungând la peste 3.000 în prezent

0

„BAT face aproximativ 200 de noi angajări pe an şi investeşte peste 1 milion de euro anual în programe de training şi dezvoltare profesională. Deşi piaţa muncii se confruntă cu fluctuaţii majore în ultimii ani, un angajat BAT România lucrează în medie pentru o perioadă de cel puţin 7 ani în cadrul companiei”, anunţă compania.

Compania şi-a triplat numărul de angajaţi în ultimii ani în cele trei entităţi economice prezente în România (de la aproximativ 1.200 de angajaţi în 2013, la peste 3.000 în prezent) şi generează indirect alte 30.000 de locuri de muncă, prin lanţ­ul de distribu­ţie şi aprovizionare. 

„În 25 de ani de prezenţă pe piaţa din România, numărul angajaţilor BAT a crescut în fiecare an cu circa 10%, cu o medie de 200 noi angajaţi recrutaţi anual. De asemenea, BAT alocă anual unul dintre cele mai mari bugete de training şi dezvoltare profesională de pe piaţa locală: peste 1 milion de euro anual, cu o investiţie medie per angajat de peste 1.500 de euro/an”, mai arată compania.

Deşi piaţa muncii se confruntă cu fluctuaţii majore în ultimii ani, un angajat BAT România lucrează în medie pentru o perioadă de cel puţin 7 ani în cadrul companiei. Aproape jumătate dintre angaja­ţi lucrează de cel puţin 10 ani în cadrul BAT, arată compania.

În 2021, BAT este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, pentru al doilea an consecutiv. Compania a plătit aproape 11 miliarde de lei la bugetul de stat anul trecut.

BAT este liderul pieţei tutunului din România, cu o cotă de peste 50%.

BAT este activă în România prin fabrica de la Ploieşti, a doua cea mai mare fabrică a grupului din Europa, compania de distribu­ţie BAT Trading şi centrul de servicii integrate din Bucureşti – Global Business Services (GBS).

Obiectivul BAT este ca 50 de milioane de consumatori să aleagă produsele sale care nu ard până în 2030 şi de a genera venituri de 5 miliarde de lire sterline din noile categorii până în 2025. BAT şi-a stabilit ca obiectiv eliminarea plasticului non-necesar de unică folosinţă şi utilizarea exclusiv de plastic reutilizabil, reciclabil sau compostabil pentru ambalajele sale până în 2025.

BAT are peste 53.000 de angajaţi şi operează în peste 180 de ţări. Grupul BAT a generat venituri de 25,68 de miliarde de lire sterline în 2021 şi un profit din operaţiuni de 10,2 miliarde lire sterline.

În 2021, BAT a avut 18,3 milioane de consumatori de produse care nu ard tutunul, o creştere de 4,8 milioane faţă de anul precedent.