Beneficiul surprinzător căutat de angajații români la angajatori

S-au dus vremurile când, cu covrigi, pufuleți și alte produse fastfood, angajații stăteau de dimineață până seara la serviciu. Masa de prânz a devenit esențială în opinia tot mai multor angajați, iar calitatea acesteia a ajuns un criteriu semnificativ la angajare, arată a treia ediție a Barometrului pieței forței de muncă, realizat de compania de consultanță Frames și cea de traininguri TrainYourBrain.

 

Acum 10 ani, să lucrezi la o multinațională era visul de aur al majorității angajaților din România. Locuri de muncă stabile, destul de bine plătite în comparație cu restul economiei, prestigiul dat de asocierea cu un brand cunoscut și facilitățile oferite, de la mașină de serviciu la bonuri de masă – acestea erau criteriile semnificative care făceau diferența pe piața muncii.

 

Potrivit analiștilor de la Frames, percepția românilor s-a schimbat destul de mult între timp.

 

,,Multinaționalele, cu programul lor de muncă infernal, cu taskurile multiple și subdimensionarea schemei de personal, au început să nu mai reprezinte un target atât de important. Inclusiv munca la stat, altădată văzută drept doar o soluție de avarie, a devenit atractivă, în condițiile în care salariile bugetarilor au crescut semnificativ, în unele cazuri peste cele practicate în mediul privat’’, au spus aceștia.

 

Interesant este că, dincolo de salarizare, angajații români și-au schimbat și percepțiile legate de condițiile de la locul de muncă.

 

Potrivit noului barometru lansat de Frames&TrainYourBrain, dacă în edițiile precedente, programul de lucru flexibil și timpul petrecut pe drumul acasă-serviciu erau în prim-plan, mai nou apare în evidență un aspect neluat în calcul de mulți dintre angajatori – masa de prânz. 24% dintre respondenți au trecut masa de prânz în topul celor mai importante beneficii la angajare.

 

Mai multe, pe digi24.ro.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed