Bergenbier a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 716 milioane lei, în creştere cu aproximativ 10% faţă de anul 2020

”Bergenbier, parte a grupului Molson Coors Beverage Company, unul dintre principalii jucători de pe piaţa berii din România, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 716 milioane lei, o creştere de aproximativ 10% faţă de anul 2020.”, anunţă compania.

În 2021, în fabrica din Ploieşti, compania a trimis la groapa de gunoi 0 deşeuri menajere, procentul de valorificare fiind de 100%.

„În anul 2021 restricţiile COVID-19 au continuat să afecteze sectorul HoReCa. Am reuşit să compensăm prin canalul Off Trade, unul puternic pentru Bergenbier, iar planurile strategice ne-au ajutat să avem o performanţă solidă la nivel de companie, în linie cu prognozele trasate. Am început anul trecut expansiunea în zona de beyond beer, a mix-urilor de bere fără alcool, acolo unde am avut o lansare de succes a brand-ului Fresh 0.0. Am fost promotori ai consumului responsabil de alcool şi am continuat să fim alături de partenerii noştri, să investim în oameni şi în planurile de sustenabilitate”, a declarat Mihai Voicu, director general al Bergenbier.

De asemenea, 98% din materiile prime folosite în producerea berii sunt de provenienţă autohtonă, ceea ce a contribuit la încurajarea economiei locale.

„Deşi premisele au fost dificile pentru anul 2021, performanţa Bergenbier S.A. a fost una foarte bună, înregistrând creşteri în cifra de afaceri. De asemenea, am plătit către statul român taxe şi impozite aferente anului 2021 în valoare de 212 milioane de lei. Anul în curs a venit cu o serie de noi provocări date de inflaţia record, dar şi de preţurile în creştere la utilităţi şi materie primă care afectează tot lanţul de producţie şi distribuţie al berii”, a punctat Alexandru Nomicos, director financiar Bergenbier.

Conform studiilor realizate de Asociaţiei Berarilor din România, deşi în 2021 s-a înregistrat o stagnare în volum a pieţei, sectorul de bere a continuat să aibă un impact pozitiv semnificativ asupra economiei româneşti. Industria berii asigură la nivelul întregii ţări, direct şi indirect, un număr de aproape 61.000 locuri de muncă pentru români, acoperă exclusiv din producţia locală aproximativ 97% din consumul intern de bere, iar 50% din ingredientele folosite la fabricarea berii provin din agricultura României.

„Perspectivele pentru a doua jumătate a anului 2022 sunt departe de a fi optimiste. Puterea de cumpărare a consumatorilor a scăzut la un nivel îngrijorător, iar provocările noastre sunt mai mari de la o zi la alta. Ca producător, noi încercăm să atenuăm acest impact financiar suplimentar”, a mai adăugat Mihai Voicu.

Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploieşti – Bergenbier, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu, Fresh – compania importă şi distribuie în exclusivitate specialităţile pragheze Staropramen Dark şi Granat, berile de abaţie belgiene Leffe şi Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, berea mexicană Corona, precum şi berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. Recent, portofoliul Bergenbier s-a îmbogăţit cu un nou brand premium Praha, dar şi cu o nouă aromă FRESH 0.0, lămâie şi portocală.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. 

 

 

 

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed