Bloggerii români au încasat 300.000 de euro în 2009

Studiul BR 2009 se doreşte a fi o radiografie a bloggerului şi a activităţii de blogging în România. Dincolo de un profil sociodemografic al bloggerilor, studiul BR 2009 mai arată şi modul în care aceştia îşi pregătesc, derulează şi îşi evaluează activitatea de a scrie pe blog, modul în care bloggerii folosesc reţelele sociale, precum şi modul în care această activitate le generează venituri.

La studiu au participat 720 de bloggeri, chestionarele fiind trimise, într-o primă fază, către toţi bloggerii aflaţi în poziţiile fruntaşe din trafic.ro, zelist.ro sau t5.ro din acea perioadă, urmând ca, după ce a acoperit o mare parte din respondenţii din această zonă, să fie făcut public tuturor bloggerilor din România, folosind canalele media sociale cele mai utilizate din ţară: Twitter, Facebook şi bloguri. Citeşte mai departe pe MEDIAFAX.RO

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed