Brandurile locale ar putea fi promovate, în străinătate, în vitrine amplasate în hotelurile deţinute de români

0

„Vreau să vorbesc cu hotelierii români să existe vitrine cu branduri româneşti în fiecare hotel. De asemenea, în ambasade, iar Institutul Cultural Român are spaţii unde pot fi promovate produse meşteşugăreşti româneşti (…) Vrem, totodată, să organizăm de două ori pe an, târguri de produse româneşti. În urma acestor măsuri va creşte vizibil apetitul românilor pentru produse româneşti”, a spus vineri Grapini.

 

Ea a adăugat că ministerul va derula o nouă menieră de promovare a produselor româneşti, sub un alt slogan decât cel utilizat de fostul guvern.

 

„Nu mi-a plăcut cum sună programul trecut lansat de guvern şi nu că era de alt guvern. Sloganul era «Cumpără româneşte». Eu consider că românii cumpără prost. «Cumpără româneşte» te induce la metoda de cumpărare, nu că să cumperi un produs românesc, felul de a cumpăra. Românii încă cumpără ieftin, nu verifică calitatea, merg pe ce-i mai ieftin, merg la Dragonul Roşu şi cumpără ce-i mai ieftin, nu au cultul cumpărării şi de aceea mi s-a părut că nu sună bine şi am zis că renunţăm. Dăm drumul la o scrisoare la toate patronatele şi propunem ca sloganul să fie «Cumpără un produs românesc de calitate», să fie explicit”, a explicat Grapini.

 

Programul ar putea fi realizat prin parteneriat public-privat şi ar putea cuprinde şi acţiuni zonale, unde să fie promovate produsele româneşti.