Broker Cluj: Toate plăţile clienţilor vor trece, de-acum, prin centrală

Măsura a fost luată după ce societatea s-a confruntat cu un caz de fraudă la sucursala din Deva, unde directorul acesteia a eliberat documente fictive pentru sumele încasate de la clienţi.

"Plăţile se făceau şi până acum prin virament bancar, dar şi prin mandate. Se pare însă că au unele persoane au reuşit să deturneze mandatele. La noi la centru veneau în perfectă stare, dar situaţia reală era alta. Vrem ca de-acum toate operaţiunile de acest gen să se facă doar de la centru", a precizat Petru Prunea, preşedintele Broker Cluj. Conducerea societăţii a mai hotărât şi reorganizarea acesteia prin transformarea unor sucursale în agenţii, pentru un control mai bun asupra unităţilor

Broker a transmis ieri şi o solicitare CNVM pentru a rectifica informaţiile transmite anterior, potrivit cărora societatea nu a adus la cunoştinţa instituţiei problemele de la sucursala din Deva, acestea fiind descoperite ca urmare a unei anchete desfăşurate de Comisiei.

Oficialii Broker susţin că au informat CNVM printr-o adresă din 21 ianuarie despre neregulile descoperite la sucursala respectivă. Pe de altă parte, CNVM în ordonanţa de sancţionare a directorului sucursalei din Deva precizează că a avut în vedere, inclusiv, sesizarea întocmită de un client discreţionar al Broker la data de 10 ianuarie.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed