Cadourile corporate – cum vă pot susține afacerea în sezonul sărbătorilor?

0

Ori de câte ori dăruim un cadou, reușim să ne definim mai bine relațiile, să ne întărim legăturile, iar destinatarul simte aprecierea și recunoștința noastră. Iar când vine vorba de a oferi cadouri de afaceri, rezultatele pe care le obținem sunt aceleași, și anume ne dezvoltăm și ne consolidăm relațiile cu angajații, cu clienții, furnizorii și cu toți partenerii noștri. Un simplu cadou reprezintă o modalitate grozavă prin care putem recunoaște meritele unui angajat care și-a îndeplinit sau și-a depășit obiectivele, prin care putem mulțumi clienților care ne-au susținut afacerea și prin care ne putem arăta aprecierea față de toți colaboratorii și partenerii noștri.

Cât de importante sunt cadourile pentru angajați?

Sezonul sărbătorilor este un prilej minunat pentru a le arăta angajaților că reprezintă un atu indispensabil pentru afacerea pe care o desfășurați și pentru a le recunoaște meritele. De ce este important să faceți asta? Iată că studiile arată că 79% dintre persoanele care și-au părăsit locul de muncă au invocat lipsa de apreciere drept motivul plecării lor. La rândul lor, mai multe studii au dovedit că atunci când un angajat se simte apreciat și eforturile sale îi sunt recunoscute, el reușește să își schimbe cu ușurință perspectiva, adoptând o mentalitate mai constructivă, cum ar fi „Sunt dedicat, sunt motivat și fac tot ce-mi stă în putință la locul de muncă.” Pe de altă parte, este foarte important ca recunoașterea meritelor angajaților să fie un efort continuu, nu limitat doar la sezonul sărbătorilor. De asemenea, există mai multe modalități prin care un angajator poate folosi cadouri de Crăciun pentru angajați pentru a-și consolida relația cu aceștia, pentru a-i motiva și pentru a le recunoaște meritele. De exemplu, vă puteți arăta aprecierea cu un cadou pe care angajații îl vor putea folosi pe tot parcursul anului.

Ce rezultate puteți obține atunci când oferiți cadouri clienților?

Atunci când le arătați clienților că îi apreciați, de fapt le influențați în mare măsură loialitatea și susținerea lor. Asta înseamnă că vă încurajați clienții să vă fie fideli și vă sporiți vânzările. Pentru a vă menține clienții fericiți și loiali, trebuie doar să le arătați că vă pasă de ei și că îi apreciați. Deși există mai multe modalități prin care vă puteți arăta aprecierea față de clienți, cadourile reprezintă din nou cea mai ușoară și simplă strategie. Cu alte cuvinte, dacă aveți grijă de clienți, și ei vor avea grijă de afacerea pe care o conduceți și o vor susține. Ceea ce mai puteți face pentru a le mulțumi clienților este să lansați un program de fidelitate cu recompense pe niveluri, să faceți o donație în numele lor susținând astfel o cauză comună, să le trimiteți un mesaj de mulțumire personalizat sau să le oferiți cadouri semnificative.

Cadoul personalizat – cum diferă de un cadou obișnuit?

În prezent, nu există afacere care să nu aibă o concurență importantă, așa că personalizarea joacă un rol critic atunci când vine vorba de oferirea unui cadou corporate. Unul dintre cele mai populare moduri prin care puteți personaliza un cadou presupune să adăugați logo-ul companiei pe produsul pe care îl veți oferi. Un cadou de afaceri personalizat cu logo-ul companiei va aduce beneficii atât în rândul angajaților, cât și în rândul clienților și partenerilor. Angajații se vor simți mai motivați să lucreze, iar clienții își vor aminti logo-ul. Atunci când un cadou corporate poate fi utilizat și include branding, 9 din 10 destinatari își vor aminti brandingul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.