Campania “Inscrie-te la Internetics”, mai curajoasa ca oricand

Agentia Cohn & Jansen a realizat campania de advertising pentru anuntarea inscrierilor la Festivalul de Comunicare Digitala Internetics. Campania surprinde, intr-un mod relaxat si amuzant, dialoguri de pe forumul festivalului, intre participantii sau spectatorii editiei trecute. Chiar daca numele lor sunt ascunse sub diverse nick-uri, personajele dialogurilor sunt de fapt persoane reale, bine cunoscute in comunitatea de specialitate. Ca in orice comunitate insa, cele mai savuroase momente sunt cele conflictuale. Personajele cu nick-uri haioase (“fitb”, “seymour”, “mixxed”, “vivi” etc.) isi arunca replici dure ca: “Nu sunt centrala termica pentru ca sa va incalzesc. Poate imi spuneti ce ati vrea sa va demonstrez” sau “Imi propui sa lucrez mai slab, ca sa ramana loc si pentru altii? 🙂 n-o vom face” sau “Clienti avem cu totii…tu mai ai si altceva?” etc.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed