Campania MAGGI “Urmeaza-ti inima si castiga!“ a ajuns la sfarsit

•134.950 de euro oferiti ca premiu in total •485 de romani si-au urmat inima si au castigat premii de pana la 1.000 de euro•45 de reportaje transmise cu castigatorii pe Acasa TV, din 2 martie pana pe 4 mai, de la 21:00 – 21:30, in fiecare zi de luni pana vineriAcestea sunt doar cateva repere ale campaniei MAGGI „Urmeaza-ti inima si castiga!”.Din 1 februarie si pana pe 30 aprilie 2005, MAGGI si-a invitat consumatorii sa lipeasca inima MAGGI pe fereastra si sa astepte vizita uneia dintre cele trei caravane pentru a castiga zilnic pana la 1000 Euro.Incetul cu incetul orasele din intreaga tara s-au lasat cucerite de campania MAGGI si geamurile au fost impanzite de inimi MAGGI.Timp de 45 de zile lucratoare, cele 3 caravane au cautat inimile MAGGI conform unor instructiuni de cautare aleatoare autentificate, premiind cu 200 de euro inima MAGGI lipita pe fereastra si cu cate 50 de euro fiecare produs MAGGI din casa, pana la suma maxima de 1000 de euro pe zi/caravana.Au fost 45 de zile intense, timp in care caravanele MAGGI au strabatut peste 30.000 de km si au adus bucurie in 485 de familii.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed