„În primele trei trimestre din 2009 cu greu puteai vedea promoţii pentru produse bancare. Băncile aveau doar campanii de imagine. Acum, însă, observăm o creştere a campaniilor publicitare pentru diverse produse, din partea creditorilor locali”, a declarat preşedintele OTP Bank România, Laszlo Diosi.
Inovaţia nu se opreşte la carduri. Există tot mai multe credite speciale, destinate practicanţilor de profesii liberale, cum ar fi avocaţii sau medicii.
„Consider că sunt două direcţii în care se vor implementa ideile noi: pe nişă de clienţi, prin crearea de produse specifice, şi mă refer în speţă la credite şi carduri, şi la nivel tehnologic, prin dezvoltarea şi încurajarea canalelor de distribuţie alternativă cum ar fi mobile banking sau internet banking”, a afirmat Alina Maria Papa, Director Marketing Libra Bank.
De remarcat, în ultima vreme, produsele noi au venit, în special, de la băncile de talie mică şi mijlocie.
Urmăreşte pe Money WebTV toate ştirile video şi emisiunile The Money Channel