Carrefour nu vrea să vândă divizia din Brazilia, dar este deschis parteneriatelor

Divizia din Brazilia a Carrefour este evaluată de analişti la şapte miliarde de euro.

 

Grupul american Wal-Mart, cel mai mare retailer din lume, a angajat banca elveţiană UBS pentru consultanţă în vederea posibilei achiziţii a activelor Carrefour din Brazilia, a declarat săptămâna trecută o sursă apropiată situaţiei.

 

Wal-Mart a negociat achiziţia diviziei grupului francez în urmă cu doi ani, însă interesul a reapărut în ultimele săptămâni după ce Carrefour a renunţat la un plan de a fuziona operaţiunile din Brazilia cu cele ale Cia. Brasileira de Distribuicao Grupo Pao de Acucar.

 

Olofsson a afirmat într-un interviu acordat publicaţiei O Estadi de S.Paulo că nu se află în negocieri cu Wal-Mart şi nu intenţionează să vândă divizia braziliană, comentarii confirmate pentru Reuters de un purtător de cuvânt al Carrefour.

 

Brazilia a devenit esenţială pentru profitabilitatea Carrefour, având în vedere stagnarea de pe pieţele tradiţionale ale grupului, precum Franţa şi Spania.

 

„Dacă cineva vrea să îmi fie partener, astfel încât Carrefour să devină mai puternic, sunt pregătit să mă uit la propunere. Sunt deschis pentru orice propunere care poate întări Carrefour în Brazilia. Nu avem nevoie de un partener pentru a continua să ne dezvoltăm afacerea aici”, a spus Olofsson.

 

Viitorul Carrefour în Brazilia a devenit ţinta speculaţiilor, după eşecul de a încheia o alianţă cu Grupo Pao de Acucar, cel mai mare retailer din această ţară.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed